{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  generator aflader batteri
  • #1   18. dec 2011 det skulle kunne lade sig gøre
    så ja

• #2   18. dec 2011 Martin C en generator er en stor spole så den kan sagtens aflade batteriet men hvis hvis lade dioden er gået i stykker.

• #3   18. dec 2011 Så er laderelæet defekt, du skal måle ladestrømen som skal ligge på ca 14volt hvis ikke er generatoren defekt
    vh

• jimmi f
    jimmi f Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 27
    #5   18. dec 2011 ja okay men er fordi at jeg var ude og kører i min peugot 205 igår, hvor der ingen problemer var, men da jeg skulle kører lidt senere ville den ikke sige en lyd når jeg drejede nøglen. så jeg ladede batteriet op, og så startede den fint, men den ville kun holde sig igang i 5-10 minutter, så var den helt død igen. tænkte det nok var batteriet som var færdig, så tog min fars batteri og satte på, og så kunne den godt holde sig igang. så begyndte og kører ud efter et nyt i thansen, men nåede kun 8-10 km så døde den helt igen. min søster kom og kørte mig hjem efter slæbe tov, og var så ude ved bilen igen 2 timer senere, men så ville den godt starte igen uden problemer, så kunne kører de 8-10km hjem igen, men så døde den helt igen. sys det lyder underligt at den så pludselig kan starte igen??

• #6   18. dec 2011 Din generator er død den lader jo tydeligvis ikke

• jimmi f
    jimmi f Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 27
    #7   18. dec 2011 nej nemlig. men så er det stadig mærkeligt at den kan starte efter den har stået stille i 2 timer. spekulere lidt på om den kan være laderelæ måske???

Kommentér på:
generator aflader batteri

Annonce