{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.610 visninger | Oprettet:

Toyota Avensis T27 xenon fra totaltskadet bil {{forumTopicSubject}}

Hej alle kloge hoveder derude. Jeg har fundet en Toyota Avensis i sverige samme årgang som min fra 2010 som er blevet påkørt bagfra og er blevet totaltskadet, har i nogen idé om det er muligt at tage xenon fra denne og sætte over i min. Her tænker jeg på sensorne, lygterne passer. Er det lige plug'n play eller?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota Avensis T27 xenon fra totaltskadet bil
  • #1   26. dec 2011 Håber T27 xenonlygterne lyser bedre end på T25'eren.. Ellers er du bedre stillet med almindelige halogenlamper..

• #2   26. dec 2011 T3 Busdriver, jeg har set dem på en T27 men det skal jeg da lige undersøge så hvis du siger de er dårlige???

• #3   26. dec 2011 Der hvor jeg arbejder, har vi solgt en 3-4 T25'ere med original mont. Xenon.. Alle brugte biler med 3-4 år på bagen. Alle har haft utroligt dårligt lys, og vi har måtte montere nye lygter på et par stykker af dem.. Linsen i lygterne bliver mat, og det gør, bilen ikke kan lyse 20meter frem.. Med nye lygter er lyset fint, men det bliver svagt på få år.. Dette gælder T25'eren.. ved ikke med T27.. Søg på nettet, der er problemerne med Xenon på T25 hvertfald ivrigt diskuteret..

Kommentér på:
Toyota Avensis T27 xenon fra totaltskadet bil

Annonce