Tågelyslygte som er godkendt til Tåge/køre/kurvely {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har sat mig selv en udfordring...
Men har brug for jeres hjælp med at finde det.. da jeg har søgt og søgt, men ikke lige fundet det helt rigtige endnu.
Jeg lederefter nye tågelygter til min vectra c.
Men de skal være godkendt til:
Tågelygter
Kurvelys
Kørelys
også gerne være LED eller et 2 pæresystem.
Jeg har set hella lave noget kombineret tåge/kurve/kørelys, men der kan jeg ikke finde målene.. og jeg har maks plads til noget som er ca. 7-8 cm i glashøjde i kofanger.. (altså det som er fremme i kofangeren, resten er jo gemt bagved på mine nuværende kofangere)
hvis man ikke kan få en kombineret af alle 3 øverst, så er de 2 første og den sidste det at gå efter
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.752
kørelys skulle være forholdsvis let at fikse..
Men tror desværre ikke du kan få kurvelys på med mindre du bygger dit eget aflytningssystem til hjulet/rattet..
Den fungere nemlig igennem computeren på de biler der har det.. Og hvis din bil ikke har den funktion er det ikke helt let..
Men jeg har fx monteret et sæt led tågelys/positionslys/kørelys i min peugeot.. Og det er helt lovligt
Tjek ebay.de eller .co.uk.. Der finder du det hvis det findes til din bil..
Ellers skal du til at købe et universal sæt og montere det fx ved siden af tågelysene
okt 2009
Følger: 7 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 1.524
Jeg ved at jeg ikke kan få nogle originale som er godkendt til alle dem (desværre)
Det er ikke lykkeds mig at finde nogle som har de forskellige godkendelses mærker på trykt. (Det er ikke nok de er E-mærket)
Kan jeg få et link til dem du har sat på din..?
(ville bare være mere praktisk at have det hele i en lygte... for der er ikke synderlig plads til flere lygter dernede.. )
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.752
Ved at astina også har mine
http://www.astina.dk/elektronik/lygter-c-685_974.html
kig lidt rundt her
Men mine kan blænde op og ned
http://www.astina.dk/lygter/led-koerelys-saet-direct-fit-p-109401.html?cPath=685_974
Tågelyslygte som er godkendt til Tåge/køre/kurvely