{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  automat gear.
  • #1   10. jan 2012 start med at tjekke at der er nok olie på gearkassen husk at tjekke hvordan det skal gøres i manualen det kan være forskellig fra bil til bil
    eventuelt lugt til olien om den lugter brændt/grimt

• #2   10. jan 2012 har hældt ekstra olie på og ingen mærkelige dufte fra det?

• #3   10. jan 2012 Ekstra olie ? det er en ny version. En automat gearkasse har ingen "reserve tank" man kan hælde ekstra olie i. .

Enten så er der det der skal være eller også er der ikke, men har du få lidt på kan den godt drille i gear, og har du for meget på den brænder olien i den = færdig på ingen tid.

Den eneste grund til at renovere automat gear er fordi folk kører med forkert olie eller ikke skifter tids nok, bliver de 2 ting overholdt går den aldrig til..

så mit råd, ud og se efter om der er det på der skal være. hvis ikke så få det.

• #4   10. jan 2012 I min sigma kan jeg godt køre i de valgte gear i min 1 og 2 gear og så sætte den i Drive fra 2 gear kan du ikke det?? Hvad sker der hvis du forsætter fra de valgte gear og op i drive??

• #5   11. jan 2012 du må ikke bare hælde ekstra olie på du skal tjekke at der er det olie der skal være ellers skifter den ikke korekt hverken for lidt eller for meget og du skal tjekke instruktionsbog hvordan du tjekker da det kan være forskelligt men normalt er det bilen startet og i p eller n eller spørg forhandleren

• #6   5. feb 2012 tommy p jeg kan ikke sætte den i de valgte gear og så i drive det hjælper ikke noget, men når jeg sætter den i bakgear og så i drive så kan den trille 2 meter,

• #7   6. feb 2012 Ja det lyder mærkeligt.

Jamen har ikke vildt forstnd på uatomatgear som sådan, men ring da til BOSH. det er dem som har lavet min autogearkasse og snakke med dem. forklar dem problemer og spørg hvad de tror det kan være. Måske får du et brugbag svar andet ind de vil lave den for dig smiley

• #8   7. feb 2012 tommy p det vil jeg prøve

Kommentér på:
automat gear.

Annonce