A4 b5 nøgle til Klapnøgle {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har netop købt en Audi klapnøgle og har ved samme lejlighed købt en klinge fra ebay da min gamle klinge var godt slidt.
Klingen er nu tilpasset og bilen starter fint, den går bare ud igen efter 3 sekunder.
Jeg har undersøgt sagen og den transponder der nævnes i flere indlæg, sidder den også i en nøgle fra 10 mdr. 95, alle indlæg har været med nøgler fra 97 of frem nemlig.
Og det må vel være den transponder der slår startspærren fra som ikke arbejder korrekt i den nye klapnøgle, kan det være den som allerede sidder i klapnøglen som skal fjernes også?
Håber nogle herinden kan komme med et par råd.
Johnny
sep 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 174
Det er det.
Takker
Jeg prøver det med det samme
sep 2004
Jeg fik ødelagt transponderen, ævæv, så kæresten må lige forbi med en ekstra nøgle.
Den var pisse svær at få ud, min nøgle var heltstøbt i plastik, så der måtte grovere metoder til. desværre for grove.
Ævæv
sep 2004
Har nu arrangeret med Audi SMC risskov at de fremskaffer en ny nøgle (145 kr)til mig til i morgen middag, den skal så skærres til på en nøglebar (45), når den passer i bilen kan de kode den for (375 kr) og så er den fungerende.
Så er spørgsmål blot:
Audi kan lave samme nummer med en klapnøgle dette koster dog 800 kr i nøgle. (og så er den klapnøgle af ældre udgave
Men men men , valgte en med lys i til 195 kr, denne kan nemlig skilles nemt ad.
Og så er der adgang til transponderen...nemlig ja.
godt 600 kr dyrere men sådan kan det gå..
Til andre som vil lave samme nummer.
Kontakt audi og få dem til at lave en klapnøgle til 1300 kr hvis audien er med udvendig skåret klinge, (altså fra før 1997.)
Så er du sikker på det virker
A4 b5 nøgle til Klapnøgle