mitsubishi colt ekspert søges. {{forumTopicSubject}}
Hey folkens.
Jeg er den glade ejer af en mitsubishi colt 1.3 fra 2000 men bliver desværre mere og mere trist.
Jeg oplever nogen både store og små problemer med bilen som jeg håber en ekspert kan hjælpe med..
1. Lyset ved benzinnålen er gået og vil høre om der er nogen herinde der ved hvordan det bliver skiftet?
Det er kun lyset ved brændstof der er gået, så alt andet i instrumentbrættet fungere som det skal.
2. Brændstofmåleren har fra tid til anden haft problemer med at måle og derfor gået i nul. Dette er dog gået i sig selv ved at bilen er blevet varm, slukket og tændt igen, MEN nu virker den ikke mere.
Nogen der har en idé om hvad det kan være udover måleren?? Og hvordan jeg kan teste hvor fejlen eventuelt er??
3. Bilen har her i vintermånederne når det har været koldt eller meget vådt haft store problemer med at starte og efterfølgende holde sig selv kørende.
Den hoster utrolig meget og sluger en stor mængde benzin indtil den er blevet varm og blevet kørt til.
Håber på nogen kan svare på hvertfald et af mine spørgsmål.
jul 2003
Følger: 179 Følgere: 126 Biler: 18 Emner: 67 Svar: 11.437
Nummer 2 kan være i instrumentet eller tankmåleren. Evt ledningsnettet til tankmåleren. Det er nemt at finde ud af ved at luse ledningerne ved måleren.
Ang det sidste, så lyder det bare som om din bil trænger til et tændingseftersyn.
mitsubishi colt ekspert søges.