{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Brian A
Brian A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

mitsubishi colt ekspert søges. {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Jeg er den glade ejer af en mitsubishi colt 1.3 fra 2000 men bliver desværre mere og mere trist.

Jeg oplever nogen både store og små problemer med bilen som jeg håber en ekspert kan hjælpe med.. smiley

1. Lyset ved benzinnålen er gået og vil høre om der er nogen herinde der ved hvordan det bliver skiftet?
Det er kun lyset ved brændstof der er gået, så alt andet i instrumentbrættet fungere som det skal.

2. Brændstofmåleren har fra tid til anden haft problemer med at måle og derfor gået i nul. Dette er dog gået i sig selv ved at bilen er blevet varm, slukket og tændt igen, MEN nu virker den ikke mere.
Nogen der har en idé om hvad det kan være udover måleren?? Og hvordan jeg kan teste hvor fejlen eventuelt er??

3. Bilen har her i vintermånederne når det har været koldt eller meget vådt haft store problemer med at starte og efterfølgende holde sig selv kørende.
Den hoster utrolig meget og sluger en stor mængde benzin indtil den er blevet varm og blevet kørt til.

Håber på nogen kan svare på hvertfald et af mine spørgsmål. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mitsubishi colt ekspert søges.
  • #1   21. jan 2012 Det første er helt sikkert bare en pære.
    Nummer 2 kan være i instrumentet eller tankmåleren. Evt ledningsnettet til tankmåleren. Det er nemt at finde ud af ved at luse ledningerne ved måleren.
    Ang det sidste, så lyder det bare som om din bil trænger til et tændingseftersyn.

Kommentér på:
mitsubishi colt ekspert søges.

Annonce