{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sporetang
  • #1   22. jan 2012 kan ikke forstå du selv vil gøre det - når du nu ikke ved hvordan man gør det.

Håber du får det lavet sikkert....så du ikke brager ind i en børnehave, hvis det pludseligt skulle falde af!

• #2   22. jan 2012 Der er en grund til der er en uddanelse til at lave biler.

• #3   22. jan 2012 Nu skal vi lige være enige om noget her - er det STYREKUGLEN du skal skifte, eller den lodrette STABILISATORSTANG?

Hvis det er den lodrette du skal skifte, så skal bilen ikke spores bagefter - den skal bare bankes af og sættes på og så er du kørende.

Hvis det er styrekuglen, så skal den spores bagefter

• #4   22. jan 2012 Det er ikke stabilisatorstangen han skal skifte, det er sporestangen. Den SKAL spores efter.

• #5   22. jan 2012 ja det er det ved godt at den skal spores det var ikke det jeg spurgte om det jeg spurgte om er hvordan man skifter den det er forde min bil står hjemme i min stald hvor jeg skal have skiftet et par ting før den overhovedet kan køre nogle steder

• #6   22. jan 2012 Skru pisset af. du tager bare en stor vandpumpetang eller lign. og skruer den af inde ved ledet. og så skruer du den nye på, det en god ide med lock-tight.

Kommentér på:
sporetang

Annonce