{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Mads S
Mads S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Fabriksny bil i stykker efter 37 km, regler {{forumTopicSubject}}

Hej.
I mandags købte min kone og jeg en fabriksny Fiat. Da vi havde kørt 37 km med den, gik den i stykker ( bilens gear virker ikke) i går kom Falck så og hentede den, da den slet ikke ville kører. Nu er den på værksted og fabriksgarantien dækker selvfølgelig- men kan man godt sige man gerne vil have noget noget ekstra fx nye vinterdæk ? synes det er for dårlig- vi har givet over 200.000 + 30.000kr i ekstraudstyr og den er fabriksny og når kun at kører 37 km, så går den i stykker.
Nogle der ved hvad reglerne er ? Den er købt på sjælland, men forhandleren måtte hente den hos en anden forhandler i jylland, og værkstedet siger at det er dem i jylland der har sat noget i der ikke virker...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fabriksny bil i stykker efter 37 km, regler
  • #1   25. jan 2012 Der er som sådan ingen regler for det, men synes godt man kan tillade sig at spørge om det, da 37km næsten må være ny rekord.

• #2   25. jan 2012 he he øv da men du skrev problet allrede i første linje og det var ordet fiat

• #3   25. jan 2012 Ville droppe den bil helt og kræve at få en ny!

Hvis den allerede fucker så hurtigt må der være noget ved den.. Ophæv købet eller noget..

Sku nedern at få en mandags model

• #4   25. jan 2012 hvis det er værkstedet du har købt den af der har monteret noget som er fusket,så vil det gå itu.

• #5   25. jan 2012 Jeg mener ikke du har krav på noget erstatning ud over at fejlen skal udbedres, men giv den da hele armen... jeg havde ihvertfald forsøgt at presse så meget ud af dem som overhovedet muligt....

• #6   25. jan 2012 havde også prøvet at havde ophævet købet... det har jo ødelagt driftsikkerheds føelsen fuldstændigt af den bil .og sikker også af en bil magen til

• #7   25. jan 2012 regler er en ting , og der er nok ikke noget at komme efter endnu.
    men fortæl dem da på en pæn og stille måde , at du tier stille og ikke råber op på forskelige fora etc om denne rekord ! HVIS du du får et plaster på såret fx vinterhjul

• #8   25. jan 2012 Reglen er at de skal udbedre fejlen UB.
    Ikke en dyt mere. Men derfor kan man jo godt stikke en finger i jorden omkring en eller anden form for "ekstra" . Men du har ikke krav på en skid.
    Men tag en snak med dem og flet ind i denne snak at du jo har brug for et værksted du kan stole på til de kommende service.

• #9   25. jan 2012 Hvis min bil var gået i stykker allerede efter dette lave km antal, havde jeg simpelt bedt om en ny bil. Men selvom du beder om, at få noget kompensation for den er gået i stykker, tror jeg ikke det er noget du skal regne med.
    Hellere spørge efter en ny bil, hvis den allerede er i stykker kommer der mere med tiden.

• Mads S
    Mads S Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #10   25. jan 2012 Ja tror også det er rekord, da jeg hentede bilen troede jeg ikke at jeg næste dag skulle ha fat i Falck.... .. Havde også overvejet at ophæve købet, men vi har fået en masse ekstra ting i, og det vil jo igen koste ekstra at få afmonteret og få i en ny bil....

• #11   25. jan 2012 Det kunne jo være forhandleren ville betale for, at flytte udstyret over i en ny bil. Efter de har lavet sådan en dummert af et salg? smiley

• #12   25. jan 2012 Du kan heller ikke ophæve købet. Det kan du først hvis bilen gentagende gange går i stykker. Så den tanke kan du ligeså godt slå ud af hovedet igen .
    Men at sige "hvis den allerede er i stykker kommer der mere med tiden" er da en overdrivelse der er til at forstå. Hvis ellers værkstedet består af kompetente folk så kan de nemt lave den så der ikke kommer mere.

Det er så nemt at piske en stemmning i vejret ,men prøv nu lige at lade være at male fanden på væggen

• #13   25. jan 2012 Min 20 år gamle Golf kører stadig med den originiale gearkasse hmm bum bum 300.000+ km smiley gad vide hvornår den ryger.

• #14   25. jan 2012 Mads S:
    Ring og snak med fmd..

Du får ikk noget ud af at spørge her inde, da vi alle sammen bare kommer med meninger og sikkert aldrig har prøvet noget lignende..

Sku synd hvis du ender med at lave noget forkert pga det..

Kommentér på:
Fabriksny bil i stykker efter 37 km, regler

Annonce