{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.156 visninger | Oprettet:

Audi A4 B6 1.9Tdi trækker ikke.. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har lige idag oplevet noget meget underligt ved min Audi.
Jeg kørte en tur, gav lidt ekstra gas i 3 og 4 gear og lige pludselig ville den næsten ikke trække længere, altså den ville stadig gerne køre men der var slet ikk noget træk kraft i bilen længere..
kørte sådan et stykke vej og tænkte jeg ville prøve og slukke og tænde bilen, så fungerede den igen..

Har en Audi et slag sikkerheds program som slår til hvis man gir bilen gas ?

eller hvad kan gøre sådan ?

- Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A4 B6 1.9Tdi trækker ikke..
  • #1   1. feb 2012 det er din motor der er gået i nødprogram når den laver det nr der så lukker den for ladetrykket men der ligger helt sikekrt osse en fejl på din motor styring få den fejl udlæst også se hvad fejl koden er på den jeg har lige haft en passat 3b fra 99 med samme fejl dog var der ikek meget træk i den i forvejen fejlen var en intercooler med hul i samt en revnet tryk slange også fik den en andenluft massemåler osse og den lagde fejl på ladetryk samt luft masse måleren så det kan være mange ting jeg har osse oplevet at luft massemåleren er stået af også laver den samme nr gerne ved et bestem km tal også en ny på også udog trille en lilel tur også er det væk

• #2   1. feb 2012 Okay super, så vil jeg smutte en tur ud og få læst den kode ud, men vil koden stadig kunne ses nu hvor bilen køre fint fint igen efter jeg slukkede den ?

• #3   1. feb 2012 ja den er lagret i styreboksen og kan først slettes med testeren på så der skal nok være min 1 fejl på den

• #4   1. feb 2012 når du stopper bilen og starter den igen så er styreboksen gået ud af nød program igen men det er så indtil dupresser den igen så laver den samme nr engang til

• #5   1. feb 2012 Okay mange tak smiley

• #6   1. feb 2012 allan : det kan jo være mange ting men så er der ligesom et hint på hvor man kan søge henen af mulighederne er mange vacum slanger, ladetryks ventil, luftmassemåler, revnet tryk slanger, sodet map sensor, egr ventil der hænger, defekt akuator på turbo, eller wastegate arme der sidder fast på turbo

• #7   6. feb 2012 Jeg har igår fået læst fejl ud på bilen.
    der var 2 fejl på den.

1588
    1557

Af hvad jeg har kunne finde ud af så er det noget med turboen, positiv tryk mener jeg det hed.

Kommentér på:
Audi A4 B6 1.9Tdi trækker ikke..

Annonce