{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.767 visninger | Oprettet:

saif a
saif a
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 28

ledningsnet - skoda fabia 02 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens , jeg havde købt en skoda for ikke så lang tid siden og jeg har lige læst omkring en fejl på alle skoda 02 ang. ledningsnet der bliver hurtigt rådne begrund af det ikke er blevet pakket godt in mod fugt og vand ..så jeg var forbi en skoda forhandler idag og spurgte om det kan passe at de har lavet den fejl og svaret Ja , så jeg spurgte om der var en special service til den fejl Og han sagde nej , og sagde så længe der ikke er problemer med den skulle jeg bare Lad det være som den er nu og hvis der sker noget så skulle jeg komme tilbage og få et nyt ledningsset som koster 10500 kr + arbejdsløn på 5000 kr ...oversættelse : Vent til den rådne op og komme tilbage farvel Og tak smiley , .... så folkene hvad kan jeg gøre for at få det pakket godt in så der ikke kommer vand eller fugt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ledningsnet - skoda fabia 02
  • #1   2. feb 2012 Du kan selv ordne det inden det går helt i uorden. Problemet ligger i ledningsnettet ude i motorrummet hvor det ligger nede på vangen lige hvor det går ind i kabinen. Der er ligesom en fordybning i vangen der gør at vand kan ligge sig der i en lille pytte, og så begynder dit ledningsnet at rådne. Tag en stor strips og strips dit ledningsnet op, så det hænger lidt over vangen og ikke ligger derpå og kan bade i det vand der kan lægge sig der - så har du allerede gjort MEGET!

• saif a
    saif a Tilmeldt:
    jan 2009

#2   2. feb 2012 OK micheal jeg havde lige været hos min Mekaniker , han sagde at han vil pakke det godt in og ryk den lille opad lige som du sagde det vil han havde 500 kr for ... jeg kan self også selv gøre det men heller en der forstand på det det er jo en næsten ny bil så smiley men tak for svaret

• #3   2. feb 2012 nej nej. Bare anskaf dig en af de store strips, og så sidder der et beslag oppe på tårnet der er som skabt til lige at stripse det fast til Det skal jo kun lige løftes en 5cm.

• saif a
    saif a Tilmeldt:
    jan 2009

#4   2. feb 2012 OK jeg prøver det så slipper jeg for de 500 kr smiley 1000 tak for hjælpen .

• #5   2. feb 2012 VWelbekomme smiley

• #6   2. feb 2012 det bedste ville være at åbne lednigsnette da det er fordi at ledningsnettet er konstrueret forkert så der løber vand ned i ledningsnettet oppe i vandkassen der er en aktion på dette ved skoda ,,,,jeg tror jeg har lavet langt over 100 af dem og der var den oficielle måde at gøre det på at åbne det og stripse det op med den strips som der er omtalt får...michael

• saif a
    saif a Tilmeldt:
    jan 2009

#7   2. feb 2012 det er blevet gjort 10000000 tak for hjælpen jeg fik stripet det og åbnet det jeg siger igen 100000 tak for hjælpen ...!!!

• keld K
    keld K Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #8   27. jan 2015 Hej roder med en Fabia fra 02. Er der nogen som kan svare mig på om når der er strøm til servoen burde der så ikke være en form for aktivitet i den?

Kommentér på:
ledningsnet - skoda fabia 02

Annonce