{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

martin l
martin l
Emner: 1 Svar: 2

peugeot 106 el problem! {{forumTopicSubject}}

Hej.. jeg har brug for hjælp af alle jer kloge mennesker smiley jeg har et problem med min 106'er..
da jeg nåede på arbejde imorges og slukkede bilen og tog nøglen ud, blev radioen ved med at være tændt. og da jeg så skulle hjem havde den jo selvfølgelig brugt alt strømmen og jeg fik den startet med startkabler, men det er som om den ikke rigtigt vil lade ordenligt.. hvis jeg slipper gassen så går der 10 sekunder og så begynder tankmåleren at dale og så lyser abs- og airbaglampen og så går den ud.. jeg har prøvet at lade den stå med lidt gas på for at få lidt strøm på batteriet, men når den har stået et stykke tid begynder den at hakke og sprutte og kan ikke rigtigt tage gassen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugeot 106 el problem!
  • #1   6. feb 2012 Hvis ikke den lyser i ladelampen er det sikkert dit batteri der er faldet sammen og ikke kan modtage strøm mere..... på med et voltmeter og check om den lader med ca 14 volt.

• #2   6. feb 2012 dit batteri er faldt sammen , nyt på...

• #3   6. feb 2012 den behøver ikke lyse i lade lampen for at generatoren ikke dur . på med et multimeter og amp tang , den skal lade 13,8-14,5v og min 3-80amp med lys og blæser og andet strøm sugende ting tændt. den kan godt lade 14v og ingen ampere. så begge dele skal tjekkes. selv med kolapset batteri skal generatoren kunne holde gang i bilen efter den er blevet hjupet igang . dine symptomer lyder mest til at generatoren er stået af.

• martin l
    martin l Tilmeldt:
    apr 2007

#4   6. feb 2012 den lyser ikke i lade lampen? jeg stater med at købe et nyt batteri imorgen så jeg kan få den hjem og prøve at få målt på den smiley men det jeg synes er det mest mærkelige er at radioen spiller videre uden nøgle i tændingslåsen, for det plejer den ikke sat kunne? nogen gode ideer til hvad det kan være? eller om det hænger sammen med at batteriet er faldt sammen? smiley

• #5   6. feb 2012 kan være en dårlig tændings lås , det er set før på dem.

• martin l
    martin l Tilmeldt:
    apr 2007

#6   12. feb 2012 det tænkte jeg også selv på smiley jeg får en der har mere forstand på det end mig til at kigge på den imorgen smiley

Kommentér på:
peugeot 106 el problem!

Annonce