{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.764 visninger | Oprettet:

Forbrug af olie, HONDA CIVIC MEGET!! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har handlet en Honda civic 1.5 vtec model fra 96.
Har efter 500-600 km opdaget at den bruger olie, meget olie taget i betragtning til andrer biler.

Har kørt super pænt altid på econ tændt for lige at tæste brændstof økonomien.
Den går fint, 17-20 :=)

Mæææn, olie bruger den da , og set ud fra oliepinden så ser det ikke for godt ud.

Nogle der lige kan fortælle mig hvad det kan være, har googlet og læst lidt at det er paraplyer og stempelringe som skal skiftes.

Der er udskiftet olie da jeg købte den altså for ca 400 km siden, til 10/40 det som man kan købe på statoil til en 100 kr pr L ca.

Hvad angår om den ryger eller ej har jeg ikke rigtig kunne kostatere, for hvor meget må en bil ryge når der dannes kondesion, altså varm/kold ?

Jeg har varmet bilen op i ca ½ times tid og ville derfor lige teste hvor meget den ryger, og der kommer lidt ud ja, men vil ikke sige at det er voldsomt, "værst" når den går op på 5-7.000 rmp dog stadig ikke noget som jeg vil sige er voldsomt.

Det er ikke ligesom en diesl som er skruet i pumpen smiley
Røgen er blå agtig. Video kan laves.

Hvis nogle af jer honda freaks kan ud fra min søgen konstatere at det er paraplyer og stempel ringe eller noget helt 3, er der så nogle af jer som er fingere nemme og gerne vil hjælpe lidt mod lidt betaling evt da jeg ikke har skruet hænderne sammen til Honda.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbrug af olie, HONDA CIVIC MEGET!!
Kommentér på:
Forbrug af olie, HONDA CIVIC MEGET!!

Annonce