{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.947 visninger | Oprettet:

Mont. af fjernlygter på Suzuki vitara {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er ved at montere fjernlys på Vitara, men når jeg tar tændning fra så lyser mine fjernlys, de fungere ellers som de skal når der er tændning på bilen.. men tar jeg tændningen fra så tænder lygterne, så målte jeg nede ved pæren til det normale kørelys hvor jeg også har taget min signal ledning. så er der 12v i alle 3 stik, så når der ingen tændning er på er der 12V i alle 3 stik selv om det normale lys ikke lyser kun mine fjernlygter.
Nogen der ved hvad der er galt? de er ellers tilsluttet som man plejer med strøm direkte fra batteri.
Er helt lost, hva skal jeg gøre? håber i forstår hvad jeg skriver.

mvh. Michael Bay

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mont. af fjernlygter på Suzuki vitara
  • #1   25. feb 2012 og du har monteret det hele med relæ osv?
    måske du på en eller anden måde trækker stel igennem pæren, eller et relæ der hænger ?

• #2   26. feb 2012 Husk at det meste el i en japaner er stelstyret.

• #3   26. feb 2012 er der canbus på sådan en svend??

det nemmeste er at tage styrestrøm til relæet, fra + ledningen der går til dit originale relæ, og køre det over en ekstra tænd / sluk kontakt således at du også kan syne dine ekstra lygter.

det er lovpligtigt at du kan afbryde dine ekstralygter, samt at de KUN kan tilsluttes når de originale fjernlygter er tændt.

Kommentér på:
Mont. af fjernlygter på Suzuki vitara

Annonce