{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.171 visninger | Oprettet:

Emil W
Emil W
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10

Golf 4 bliver varm.. HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et temperatur problem med min golf 4 1.8 v20, den begyndte at blive for varm da jeg kørte på motorvejen, så steg temperaturen skræmende tæt på de 130 grader.. så først tjekkede jeg lige ventilatoren til motoren, som viste sig at være slukket.. men da jeg gik ind i bilen, tænkte jeg at jeg måske kunne klare problemet til jeg kom hjem ved at tænde for kabine varmen på max, men blæste kun kold luft selvom motoren stod på 90+ hva kan dette være?
jeg har tjekket selve køleren, den var iskold! over det hele.. men den øverste slange fra motor til køleren var ekstrem varm, og den nederste slange til motor var iskold..
jeg har tjekket at pumpen drejede med rundt og det gjorde den..
Jeg har tjekket om der skulle være vand i olien, hvilket der heller ikke var tegn på, derudover har jeg tjekket kølervandet om der skulle komme bobler, hvilket der heller ikke gjorde.. så jeg kan vel udelukke toppakningen/topstykke for at være defekt?
kan det være et vandpumpe problem eller kan der være en luftboble et eller andet sted, så der ikke kan komme cirkulation i kølervæsken?
da den kogte først var vandet løbet af den, så jeg måtte fylde 1L ekstra vand på, det undre mig bare at kabinen er iskold, og køleren er iskold, mens motoren er ekstrem varm..

Håber i kan hjælpe mig..
m.v.h

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 4 bliver varm.. HJÆLP!
Kommentér på:
Golf 4 bliver varm.. HJÆLP!

Annonce