{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæk tryk 20" ???
  • #1   13. mar 2012 jeg kører også små 3 bar i mine 19" dog med 235/35-19 dæk

  • #2   13. mar 2012 hmm, tja kan bare ikke rigtig blive klog på hva der er rigtig, de er koster jo lidt at skifte de dæk, ville være surt at slide dem for hurtigt på den bekostning smiley

  • #3   13. mar 2012 Hør en dækmand. Ja det er ikke gratis, syntes bare klart min står bedre fast med små 3 bar kontra 2.5 f.eks.

    Der står jo f.eks 2.4 for og 2.2 bag i mit tankdæksel, men det står der på ALLE Leon'er, lige meget hvilken motor. så Seat mener vel at det er lige meget om det er 195/65-15 dæk eller 225-40-18 ( min er født med 18" ) så er det samme dæktryk, ellers er de dovne med deres mærkater, og jeg tror sku på nr. 2 smiley

    Jeg kørte 2.9 for og 2.7 bag sidste sommer.


  • #4   13. mar 2012 i mine 19"

  • #5   13. mar 2012 Har snakket med lidt forskellige dæk gutter, mere derfor jeg ikke rigtig kan hitte ud af det :-), tja det kan da vel enlig være noget om, som du skriver at det er ens i forhold til mærkerne.

    Tror bare det bliver i nærheden af de 3 bar og så holde lidt øje med slidet, den vil udhule dækket på midten ved for højt tryk ikk??? synds også jeg har hørt det er modsat med lav profil


Kommentér på:
Dæk tryk 20" ???

Annonce