{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Tændingslås/stik under tændingslås -Corolla E9 {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har været så uheldig at en eller anden har prøvet og stjæle min Corolla 1,3 fra 1988 de har så været så rar at de har klippet det stik af under rattet af og smidt det væk så jeg har 7 ledninger jeg ikke ved hvordan jeg skal koble sammen igen da de ikke alle er i samme farve. Nogen der kan hjælpe med hvordan de ledninger skal sidde igen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tændingslås/stik under tændingslås -Corolla E9
  • #1   14. mar 2012 Du skal nok snakke med en biltyv smiley Lugter det ikke lidt af ulovligheder ? smiley

• #2   14. mar 2012 hvad snakker du om? ledningerne i min tændingslås sidder i og går ned til et stik ja som nu er væk og det stik har en anden side hvor der os går 7 ledninger til i en anden farve end de andre fra tændingslåsen det er det stik der er væk så jeg skal bare vide hvordan jeg kobler de ledninger sammen i hvilken farve hvad er der ulovligt i det og hvad skulle jeg dog kunne bruge det til?

• #3   14. mar 2012 jeg har et stik til at ligge med orginale lednigsender på.. Den kan du da godt få hvis du vil?

• #4   14. mar 2012 Hej Peter jeg behøver faktisk ikke stikket men har du begge sider af det så man kan se hvilken ledninger der høre sammen? hvis du har. Har du så mulighed for og tage et billede af det? eller bare skrive farverne ned hvad der går til hvad? for jeg loder bare ledningerne sammen igen smiley

Kommentér på:
Tændingslås/stik under tændingslås -Corolla E9

Annonce