{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Er der startspærre i en Golf III, 1,9TDI? {{forumTopicSubject}}

Politiet har fundet min bil der har været stjålet i 2 uger. Den blev stjålet med nøgler, men nøglerne blev ikke fundet.
Jeg har derfor tænkt mig at skifte tændingslåsen og og låsen til dørene.
Det er en golf III 1,9TDi fra 1996.

Er der nogle her der ved om der startspærre i bilen eller hvordan jeg kan finde ud af om der er startspærre i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der startspærre i en Golf III, 1,9TDI?
  • #1   17. mar 2012 Startspære i nyere biler indikere en nøgle i instrument brættet... Men på en gold 3 ja det sku et godt spørgsmål.. Noget siger mi din ikke har haft startspærre..

• #2   17. mar 2012 Jeg har rodet med startspærre på en golf 3 TDI. Skal dog ikke ku sige om de allesammen har det, men det vil jeg stærkt gå ud fra smiley

• #3   17. mar 2012 Jep der er startspærre i en golf 3 TDI

• #4   17. mar 2012 Kan man på nogen måde slå den fra, så jeg evt kan nøjes med at købe tændingslåsen?

• #5   17. mar 2012 Mindes meget stærkt om at vw smed startspærre i deres biler fra 1995 og frem, så det er der nok. Det du nok kan gøre, er og pille sikringen ud til din startspærre og derefter sætte ny tændningslås i.

Ellers kan du tage op til vw og forklare din situation, så burde de kunne få nye nøgler og en tændningslås med til sådan din startspærre stadig fungere.

• #6   17. mar 2012 Hvordan har de kunne komme uden om din starspærre??

I mit hoved tænker jeg lige som i film, du ved med ledninger man sætter sammen osv.. ha ha

• #7   17. mar 2012 Hvis de har nøglerne er det jo ik et problem og komme udenom en startspærre. tommy smiley

• #8   17. mar 2012 Kræver det ikke de er kodet rigtigt? at de kender koden så at sige??

• #9   17. mar 2012 Nøglen er jo kodet efter den startspærre der er i hans bil, matcher de jo er det jo såresimpelt og stjæle en bil.

• #10   17. mar 2012 Ja det er klart, men der er jo ikke lavet mere ind de 2 nøgler man får med under bil køb vel?

Altså er nøglen stjålet fra ham kan jeg godt forstå det, men hvis han stadig har sine 2 nøgler, så har de jo den 3 nøgle som så skal kodes og det er der jeg mener de vel må kende koden eller lign. for at få kodet deres nøgle så den passer?

• #11   17. mar 2012 Der må jeg så indrømme jeg lige læste forkert, troede der stod hans egen nøgler blev stjålet osse.. :o)
    Men så ville jeg nok gætte på de har slået startspærre modulet fra, det måtte jeg selv på min egen gamle golf da den var blevet defekt.

• #12   17. mar 2012 Har selv startspærre på min Sigma godt nok, men efter jeg slog den fra virked ingen ting mere. Fik en auto el til at lave den igen, men det virked ikke. Den skulle kodes om. Hvis man tog en ledning fra eller noget blev den låst..Det tog ham ca. 1½ dag at komme uden om boksen, men nu virker boksen så heller ikke mere..

Derfor jeg tænkte det jo ikke bare er lige til, men der findes jo sikkert en kategori af hvor gode de er og svære de er smiley

• #13   17. mar 2012 Kan også være mig som har misforstået det, for havde ikke læst det som HANS nøgler sad i bilen, da den blev stjålet. hmmm

• #14   17. mar 2012 Jeg er ikke selv den store strømnørd, men en startspærre (hvertfald på min gamle golf) Er overraskkende nem og komme udenom, hvis man lige ved hvad man skal gøre.. Kunne forstille mig det osse var på samme måde på hans..
    Men om hans nøgler sad i bilen da den blev stjålet eller hvor de end var, er det da heldigt bilen er tilbage.. smiley

• #15   17. mar 2012 Ja super fedt at de fandt den igen smiley

• #16   17. mar 2012 Ja det er fedt at få bilen igen.. Men der er kommet flere ridser på bilen og flere lister samt reflekser omme foran er fjernet for ikke at genkende bilen igen.. desuden er det ene sidespejl i stykker.. Den blev stjålet ved en prøvetur i bilen i forbindelse med salg.. Havde kun en nøgle til bilen, så har ikke nogle nøgler til bilen nu.. Men mon ikke at jeg kan få fat i et startspærre boks, tændingslås og alt hvad der følger med hos huggeren?

• #17   17. mar 2012 Burde ik være noget problem smiley

Kommentér på:
Er der startspærre i en Golf III, 1,9TDI?

Annonce