{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  buler
  • #1   29. mar 2012 banker dme ud, trækker dem ud, skifter plade delen. eller spartler det ud og får det lakeret

• #2   29. mar 2012 sådan kan du jo ikke sige det. vi skla ha mere info og billeder -,- kommer også an på hvor den er.

• #3   29. mar 2012 i en bagklap på en transporter t4 hvad for noget spartel ville i bruge til det

• #4   29. mar 2012 der er et kæmpe udvalg af spartel.. snak med en autolakker evt køb noget af ham du vil ha det malet hos..
    normalt har jeg brugt standard sparte og fin spartell fra ftz.
    bare husk bulen skal bankes så meget ud som muligt. men holder mig helst under tre mm, så lidt spartel som muligt. mener man siger ikke over 5mm i tykkelsen men vil ikke holdes op på det :-). og der skal slibes og affedtes mellem ver lag spartel

• #5   29. mar 2012 men hvis det er en blød bule. kan man nogle gange trække den ud så man helt slipper for spartel har kun set det blive gjort man køler det vidst meget ned og påføre det varme så popper bulen ud igen det ser ret vildt ud. men ved ikke hvad de bruger til det

• #6   29. mar 2012 Trykluft på aerosol. Vendes på hovedet og sprøjtes på. Så bliver der koldt. Men det er omvendt. Man varmer området først =)

• #7   29. mar 2012 helt sikkert. . jeg har kun set det to gange og det længe siden.. det ser helt vildt fedt ud smiley tak for info så kan jeg selv prøve det en dag må i gang med hammeren og prøve på pladedele smiley

Kommentér på:
buler

Annonce