{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
14.809 visninger | Oprettet:

UDI  P
UDI P
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 72

fejl på på opel zafira 1.9 cdti {{forumTopicSubject}}

hej drenge

jeg har en opel zafira 1.9 cdti årgang 2007

jeg havde en små problemer med bilen idag..

det var sådan jeg starter bilen.. starter fint selffølgelig

men når den står i tomgang og jeg giver den fuld gas på pedalen ( gøre det efter motoren er varm ) så går omdrejning viseren stille og roligt op til ca 2.5 efter der tager den ved og går stærkt..

prøver så at sætte den i 1 gear og kører så stoppede bilen ligesom om den ik for nok omdrejninger fordi den tager langsomt ved..

efter jeg vare giver den lidt gas ved tomgang så er den fin igen..

nogen som har en ide om hvad det kan være-- håber jeg får seriøse svar på forhånd mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fejl på på opel zafira 1.9 cdti
  • #1   7. apr 2012 nogewt egr ventil ??

• UDI  P
    UDI P Tilmeldt:
    dec 2005

#2   7. apr 2012 hej ronni.. har hørt opel zafira har fejl med ventiler.. men ved ik om det er det.. kunne godt tænkes...

• UDI  P
    UDI P Tilmeldt:
    dec 2005

#4   8. apr 2012 Hej bo tak for det vil lige tjekke op på det tusind tak for du skrev

• UDI  P
    UDI P Tilmeldt:
    dec 2005

#5   8. apr 2012 Hej bo . Jeg har prøvet at kigge på hvad du sagde ved godt nok ik hvor den slange sidder henne . Men idag så ville bilen næsten ik kører sen starter fint men når man kører er det ligesom om bilen kun har 50 hk kan slet ik trække kører men man skulle tro man kører 50 i toppen . Tror du det stædig væk den slange du snakkede om . Har faktisk pille egr ventil og renset sen idag men det hjalp ikke

• UDI  P
    UDI P Tilmeldt:
    dec 2005

#7   8. apr 2012 Ok tusind tak for du gider bruge tid på at skive er taknemlig smiley jeg fik bosch maskine på igår der fandt den 3 fejl min ven tryllede pg alt blev slettet og testede igen så viste den nul fejl . Men så idag ville den sgu ik rigtig kører skulle tro der sad en 1.0 motor i den som den kørte så lyser motor lampen nu også

• Steen Wendt A
    Steen Wendt A Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #8   12. apr 2012 Kan se at samme rep. er udført tidligere på min Zafira, har lige været igang igen da den kun var udbedret nede ved metal røret, resten smulret væk i mellem mine fingere, så må vi se om den bedre sig, det gjorde den ikke ved første korte prøvetur, hvor lang tid kan det tage ??.

Hvade i øvrigt ingen fejlkoder.

• UDI  P
    UDI P Tilmeldt:
    dec 2005

#10   13. apr 2012 Hej bo på min var der gummi slange . Rensede egr ventil og fik den lille bosch test til at slette fejl koder nu kører den bare

• Steen Wendt A
    Steen Wendt A Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #11   13. apr 2012 Tak for svar, jeg prøver og køre lidt og ser hvad der sker, jeg køre trods alt min. 80 km om dagen.

• #12   22. maj 2017 skiftede i slange oppe ved sensor eller den nede ved partikelfilteret smiley

Kommentér på:
fejl på på opel zafira 1.9 cdti

Annonce