{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.656 visninger | Oprettet:

Golf 3 topstykke {{forumTopicSubject}}

Hejsa bg. Overvejer lidt at købe en golf 3 men topstykket er desværre gået en tur.. Kan det svare sig kun at købe topstykket for sig selv eller ville det være bedst at skifte hele motoren på den ? Jeg er igang med at uddanne mig som mekanikker men er stadig en nybegynder og meningen var selv at jeg skulle lave det men ved ikke om jeg tør at kaste mig ud i det .. Og kan se man kan få en ny brugt motor for 1500 cirka. Men kan det svare tror i? Og er det et kæmpe projekt at begynde at skifte en motor mår jeg næsten ingen erfaring har ? Mvh Marco

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 3 topstykke
  • #1   15. apr 2012 det er enlig meget nemt, hvis det er en tdi er der jo lidt mere computer ovre det, men hvis det er en alm 1,8 eller dem der, så det lige på,

• #2   15. apr 2012 kan næsten regne ud det er den brune der som står på fyn ikke ? jeg ville skiftet hele motoren hvis jeg var dig.. det er uhyre simpelt på såen en golf.. men kræver self man har en brøkdel af teknisk snilde.. men det er jo bare og bolte af og på

• #3   15. apr 2012 det er så skide nemt at skifte motor på en golf/vento... af med motorhjælm og forvange osv.. og så løfter du ellers bare motoren op/ud/ned, alt afhængig af om du vil skifte forbro og gearkasse sammen med.. det er nok næsten de letteste, for så er det jo bare PnP.. hvis det altså er samme motorkode smiley

• #4   15. apr 2012 Nick A jeg det er korrekt. Okay så det er lige til ?

• #5   15. apr 2012 ja det er ret simpelt.. men kræver adgang til en motor kran eller lift for og få motoren ud..

du skal ikke give mere end maks 5000 for den bil og ikke købe den uden og få reg attest med.. ikke lad dig spise af med at den er væk og han sender den eller andre sø forklaringer.. var ved at købe den da den stod på lolland men ejeren dengang kunne ikke fremskaffe reg attest og da jeg spurgte nye ejer om han havde reg attest fik jeg intet svar.. bare så du lige er obs på det

• #6   15. apr 2012 Nick A nej selvfølgelig ikke men den ser jo rigtig fin ud på billederne smiley Hvor lang tid tror du det tager at skifte sådan en motor ?

• #7   15. apr 2012 den har jo lidt rust som han os selv beskriver.. men ja den ser nogen lunde ud.. normalt giver jeg 4500 for en vento eller G3 der skal synes.. og så kan de altså køre og er gerne med plader.. men det trækker lidt op på denne at den ser ud som den gør..

jamen hvis man har styr på det tager det en 5-6 timer ink øl pauser.. for en rookie vil jeg sige en god arbejdsdag da der er nogen ting man lige skal se sig ud af jo når man ikke har prøvet det før

• #8   15. apr 2012 okay så tror jeg sku jeg ville kaste mig ud i det smiley

Kommentér på:
Golf 3 topstykke

Annonce