{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.269 visninger | Oprettet:

Problemer med bremse lampen.. {{forumTopicSubject}}

Hey...

Står og skal sælge min accent, og typisk opstår der et problem...

Når jeg accelerere begynder håndbremse lampen at lyse på instrumentbrættet... Når jeg så bremser igen stopper den med at lyse... Pænt irriterende, hvad kan det være , og er det dyrt at få lavet?

MVH Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med bremse lampen..
  • #1   6. mar 2006 det kan også være at den mangler bremsevæske,det kunne det godt tyde på det der,

• #2   6. mar 2006 bremsevæske mangel

• #3   6. mar 2006 Tjaaa men nu mangler en bil altså ikk normalt bremse væske.
    Så enten er der en utæthed eller så køre du rundt med slidte bremser,det kan også være en utæt koblinge cylinder. Så det er ikk nok at bare fylde mere på uden at finde grunden til manglen.

• #4   6. mar 2006 han skriver håndbremsen... hvilket jo nok er indikeret med et (p) den og så fejl melding af bremsesystemet plejer altså oftest at være 2 forskellige..

Men er du sikker på det er din håndbremse lampe der lyser? oftest sidder kontakten der registrere det i nærheden af selve håndbremsen og den kan såvel som alle andre kontakter blive deffekt...

Men det med at noget med bremse begynder at lyse ved acceleration og slukke når du bremser tyder på det er den anden lampe (ikke håndbremsen) der begynder og lyse... men kontroller væsken for en sikkerheds skyld. mangler der noget er der hul et sted. højst sansyneligt en bremsecylinder i bag hvis du har tromlebremse.

Ps. mangler den bremse væske så vær sikker på du hælder det rigtige på.. det er angivet i DOT.. oftest køre folk med DOT4. når du hælder i så smid et par dråber ned i væsken. hvis det perler som olie og vand er det det forkerte.

Mvh KT

• #5   6. mar 2006 Lampen der lyser er (( ! )( P ))

bremsevæsken ligger lidt over MIN, så måske er det den der er problemet... ?

• #6   6. mar 2006 skulle tilfældigvis ikke være en 'billig' mekaniker i kbh-området der havde tid til at kigge på den ? smiley

Kommentér på:
Problemer med bremse lampen..

Annonce