{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bruger FOR meget brændstof?
  • #1   30. apr 2012 der er ikke en utæt benzin slanger,

køre bilen som den skal eller?

• #2   30. apr 2012 Heey .... smiley

Min bil bruger også for meget brændstof pr. km smiley

Som GM siger, så kan det jo være utætte slanger eller også en utæt benzintank? Er der drypspild under bilen?

• #3   30. apr 2012 Den køre som den skal.
    Og den drypper ikke nej smiley

• #4   30. apr 2012 Trækker den også som den skal eller er den sløv?

• #5   30. apr 2012 Det der passer ikke, sorry det kan godt være den bruger for meget benzin, men den kører vel ikk 2 km/l..

du har tanket for 100kr og så holder du øje med benzin måleren og har dermed din konklussion ?? Det holder bare ikke.. FULD tank, kør den næsten tør, tank FULD tank igen og divider km med liter..

• #6   30. apr 2012 Timmy, ja den trækker som den skal.
    Mirza: Jeg så benzinlampen lyste, jeg tankede 50 kr., da jeg kun skulle bruge den en enkel dag. Jeg kører 7,5 km til skole og næsten på vej hjem, begynder den at lyse igen. og jeg tanker igen og så videre..

• #7   30. apr 2012 Jeg kunne se at måleren på de 7,5 km på vej til skole, bevæge sig en del, hvilket ikke er normalt..

• #8   30. apr 2012 Akin, ja men det kan du ikke bruge til noget, sådan en benzinmåler er sgu ikke præcis som man tror, temperatur kan have meget at sige, det eneste rigtige er at fylde en hel tankfuld og så nulstille tælleren, og næste gang du tanker kan du regne gennemsnittet ud, det andet der er bare aaalt for useriøst c")

• #9   30. apr 2012 Med det forbrug må der være hul et sted.

• #10   30. apr 2012 Mirza, nu er det ikke min bil, så jeg er sådan set lidt ligeglad og kan heller ikke gøre det, eftersom den bliver brugt nyttigt. Jeg var bare nysgerrig efter, at se hvad der kunne være i vejen .
    - Hans H, tænker præcis det samme smiley

• #11   30. apr 2012 Akin, helt fint, men det jeg prøver at sige er at det ikke er sikkert at der er noget i vejen, og hvis der er noget i vejen så bruger den næppe 50liter pr. 100km..

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
    #12   30. apr 2012 :-)) ellers så skift til en Dodge Viper der er et sådant forbrug helt normalt smiley

• #13   30. apr 2012 Ja, jeg ved det ikke. Ville bare høre, hvad der måske kunne være i vejen..
    Brian S, det er lige før haha!

• #14   30. apr 2012 min tankmåler i min kadett c,

bevæger sig ikke sælgi meget de første 3/4 tank,
    så man tror man kan køre snart 20kmL(40 liters tank)

men når den så kommer ned til en 1/4 tank, så ryger den næsten i bunden
    på bare 10-20km,

og når jeg fylder tanken og køre, til næste påfyldning, så køre den 10-12kmL

og det er beregnet på mange gange fuld tanken,

så en benzin måler, er kun retnings visende,
    man kan ikke sige det som du gøre,

så er du nød til at køre bilen helt tør, og fylde 5 liter på og køre den helt tør igen, så kan du nogenlunde se hvor langt den køre

men det har også meget med kørestil og ude temperaturen og hvor meget strøm man bruger i bilen,

• #15   30. apr 2012 Ja, men strømmen og udetemperaturen kan umuligt have så stor en indflydelse på brændstofsforbruget. Godt nok har det en indflydelse, men tvivler på den er så betydelig, som du for det til at fremstå smiley

• #16   30. apr 2012 Der er kun en måde at afgøre det på, og det er at fylde en tank og køre den tom, så må vi se om du har ret smiley jeg kan næsten love dig at den ikk kører 2km/l som du har regnet ud

• #17   30. apr 2012 Jeg har ikke regnet ud, at den køre 2 km/l? - Jeg sagde bare, at jeg tankede 50 kr. i kørte ca. 14,5 km. også begyndte lampen at lyse også fyldte jeg på igen..

• #18   30. apr 2012 Der står ellers i første indlæg at du brugte 100kr på 15km smiley

• #19   30. apr 2012 Ok, har måske skrevet forkert hehe, men altså, det er således her:
    Jeg tankede 50 kr. kørte ca. 14,5 hvorefter lampen begyndte at lyse. Derefter tankede jeg igen og brugte yderligere 50 kr., men de var ikke indberegnet i de 14,5 km. Giver det mere mening nu?

Kommentér på:
Bruger FOR meget brændstof?

Annonce