1.375 visninger
|
Oprettet:
Bremseforstærker Audi - HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Har forleden skiftet kaliber bagpå Urq'en... Fuckede op med udluftningen og måtte lufte ud i alle fire hjørner... Men nu virker min bremseforstærker ikke...
Min mekker mener det kan være et stempel, som sidder under bremsevæske-beholderen, som har sat sig i forbindelse med min fejl-udluftning.... Håber nogen her inde evt kan hjælpe med lidt knowhow inden jeg begynder at skile alt mulgt ad...
På forhånd tak - P.s. det er lidt akut, da jeg gerne skulle få det fixet i eftermiddag
feb 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 592
Og det område bliver aldrig brugt ved normal kørsel.
Derfor dannes der måske en smule rust og ir i bunden..
Nu har du så kommet til at trykket stemplet helt i bund, derfor sidder stempelt fast i det rust og der er måske røget en pakning ved stemplet.
Det er bare mit bud..
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 34 Svar: 105
Hovedcylinderen... Det var den jeg mente. Det er også min mekkers vurdering. Men jeg ville alligevel forhøre mig... Altid godt med flere meldinger...
Kryderser fingre for, at pakningen er hel og stemplet "bare" kan skubbes på plads
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 34 Svar: 105
Har haft hovedcylinderen ude og det lod til at være i ok tilstand, men intet er jo 100%.
Men har endnu engang luftet bremser med succes og justeret håndbremsen ordenligt ind...
nu virker det en smugle bedre, dog pedalen stadig er lidt svampet. Men min mekker siger at det ikke er ualmindeligt med nye kalibere.
Any ways, så lyser advarselslampen i ca 10 sec efter motoren tændes. Jeg har læst mig frem til, at det skulle være bremse accumulatoren, som er ved at være træt.... Så den bliver udskiftet ved først kommende lejlighed.... Den skal dog lige anskaffes først
Bremseforstærker Audi - HJÆLP