{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
17.352 visninger | Oprettet:

Dyserens diesel hvor motoren kører på dyserens {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som kan oplyse pris og kan anbefale en mekker som kan lave en rigtig dyserens på en diesel hvor man sætter en tank med rens på som den suger fra i et par timer. Vi snakker altså ikke den med bare at sprøjte en dåse i indsugningen eller en dåse i tanken men en rigtig dyserens??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyserens diesel hvor motoren kører på dyserens
  • #1   15. maj 2012 Ved godt det ikke lige er et direkte svar på dit spørgsmål, men liqui molly laver et produkt du selv kan købe og sætte direkte til motoren efter filteret. Virker imponerende godt. Gav min diesel-astra sådan en omgang for 20.000 km siden, og det er bestemt ikke sidste gang den får en tur.

• #2   15. maj 2012 ja egernet har ret, liqui er nok det billigste, men se lige om du har pumpe i tanken så er det nemlig nogeet lort....

• #3   15. maj 2012 Det er Bell Add der laver det produkt, så de fleste autoriserede værksteder har udstyret, koster 1-2k, men hvis din bil er kokset til i dyserne, så overvej at ændre din kørestil, ellers sker det jo bare igen..

• #4   15. maj 2012 du kan købe sådan en stor dunk de bruger på værkstederne hos mekonomen til 799 mener jeg, men liqui er en del billigere, jeg så et bådfima have liqui til ca 100,- pl /l

• #5   15. maj 2012 Kan man få nogen links for når jeg søger på luqui milt så er det kun alm dåser til tanken jeg kan finde..

• #6   15. maj 2012 Jeg har lige fået renset dyserne med sådan et instrument der med Bell-add. Hvor bilen står i tomgang .. det afhjalp så ikk mit problem. Da det ikk var dyserne... Men jeg har en ret billig mekaniker i brårup.. har endnu ikk fået regningen.. men.det virker ganske effektivt... Meget bedre motorgang smiley

• #7   15. maj 2012 Her: http://www.marineudstyr.dk/liqui-moly-diesel-purge-dieselrens.aspx
    og det er det samme som kan tilsættes tanken

• #8   15. maj 2012 Du skal bruge noget der hedder Stanadyne diesel additiv som bilen kan køre på ren.. Kan købes hos Ketner

• #9   16. maj 2012 Jeg kan ikke helt huske hvilken af liqui molys produkter det var jeg brugte. Giv evt daihatsu eksperten.dk et kald. Det var der jeg købte det. Det står på dunken, at det kan sendes direkte og ufortyndet gennem motoren.

Af med suge-slangen før pumpen men efter filteret og stik den i dunken - af med retur-slangen før filteret og stik den i dunken. Start og lad den stå i tomgang med forskellig hastighed.

Det ryger afsindigt meget, så gør det et sted hvor der er godt med udluftning / udenfor. Ved min skiftede røgen markant farve flere gange under forløbet. Går ud fra det er fordi det virker.

Kan som sagt ikke huske hvad det hed, men jeg købte det ved daihatsu eksperten.dk. Super god levering.

Kommentér på:
Dyserens diesel hvor motoren kører på dyserens

Annonce