898 visninger
|
Oprettet:
Golf 1 gti kan ikke starte ved halv varm motor {{forumTopicSubject}}
Hej
Har problemer med at starte min golf 1 gti fra 1983 1,8l.
K-jet når den er blevet varm og har holdt stille i et stykke tid.
Kold starter den fint! (Koldstart dyse åben)
Dyser drypper ikke efter varm motorgang.
En ting der undre mig er, at når jeg havde dyserne oppe, og prøvede at starte den halv varme motor.
Kom der ikke noget brandstof ud af dyserne, er det korrekt??
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 16
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 55 Biler: 3 Emner: 60 Svar: 1.146
målepladen hænger pga slid
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 84
Så det er kun den mekaniske fordeler der kan drille.
Spørgsmål: DEN SKAL DA GIVE BRANDSTOF UD AF DYSERNE, NÅR MAN KØRE PÅ STARTEREN????
Kan man rep. den slidste fordeler?
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 55 Biler: 3 Emner: 60 Svar: 1.146
når de bliver slidt så hænger stempelet ergo ingen benzin når ud til dyserne
ud over fra koldstart ventilen.
de kan renoveres men koster kasssen
byg om til el indsprøjtning eller ebay efter en anden fordeler
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 84
Ved du om jeg kan bruge en fordeler fra en G2, eller skal det være fra en G1
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 55 Biler: 3 Emner: 60 Svar: 1.146
nogen har før lavet en lille snyde kontakt så man kan tvangs styre koldstarts ventilen så kan de nemlig godt start pga den køre længere på det benzin den giver i opstarten
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Biler: 11 Emner: 41 Svar: 115
Fik du løst dit problem ?
Jeg har nemlig samme udfordring med min og vil gerne "høste" lidt erfaringer
Mvh jarno
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 84
nej jeg leger stadig med problemet.
har skiftede dyser og brandstof fordeler til en anden brugt, men uden held.
man tror stadig at det er fordeleren der driller. jeg ville prøve at skille den ad og rense den igennem for at se om det hjælper.
Er ikke sikker men tror det er fordi den mister brandstof tryk efter noget tid.
For har snakket med en der har en 911 med k-jet. og han havde samme problem for han satte en magnetventil på så den ikke mistede trykket.
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Biler: 11 Emner: 41 Svar: 115
Jeg har opgivet og sendt bilen til som er ekspert i de gamle k-tronic
Men alle jeg har talt med siger at det er fordeleren der driller.
Jeg skal nok give lyd når jeg får min retur fra mekanikkeren..
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 84
Jo det må du gerne. Hvad jeg kan finde ud af er det et stempel i fordeleren der hænger.
maj 2007
Følger: 46 Følgere: 47 Biler: 5 Svar: 211
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 84
maj 2007
Følger: 46 Følgere: 47 Biler: 5 Svar: 211
http://www.ebay.co.uk/itm/Fuel-Pressure-Accumulator-for-VW-Golf-76-91-/380464932290?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AGolf%7CPlat_Gen%3AMK+I&hash=item58957a25c2#ht_1793wt_1271
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 84
maj 2007
Følger: 46 Følgere: 47 Biler: 5 Svar: 211
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 84
Det ville jeg prøve, kan man kun købe den på ebay, altså i udlandet?
Eller er det også muligt i DK?
maj 2007
Følger: 46 Følgere: 47 Biler: 5 Svar: 211
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 84
http://www.partsplaceinc.com/catalog/vw-fuelinjection-fuelpressure-accumulators-gaugekits48.shtml
Golf 1 gti kan ikke starte ved halv varm motor