{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.280 visninger | Oprettet:

Søger Kia mekaniker ang dyseskift på carnival {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Skal have skiftet dyser på en carnival. Fandt så nogle billige på eBay som jeg købte. Altså kun dyser og intet andet..
Har så haft fat i en mekaniker der siger at man ikke kan skifte dysen kun? Kan det passe? Skal man skifte det hele?
Så bliver det fandme en dyr omgang smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger Kia mekaniker ang dyseskift på carnival
  • #1   21. jun 2012 Det kan du godt. Den skal bare kodes bagefter. Der står en masse tal på siden af dyssen. dem skal du notoere og hvor de sidder, for de skal bruges til at kode dysserne ind i styrenheden bagefter. Det kan du evt køre til et KIA værksted og få gjort. Motoren køre ikke 100% rent før du får det gjort..

    Husk at købe flammes´skjold/skiver til dysserne inden du sætter dem i.
    Det er altid en god ide også at købe nye dysse rør samtidig. De kan nemlig blive utætte når de monteres igen..

    Jeg vil holde mig langt fra brugte dysser da du ikke ved hvordan de er behandlet. Det er meget vigtigt at de er smurt godt ind i og er i en lufttæt pose/beholder. Hvis ikke kan de ruste og derved give et dårligt strålebilled.


  • #2   21. jun 2012 Okay.. De kom i sådan nogle lufttætte rør så det lyder ikke som noget problem.
    Jeg vil prøve at kontakte et Kia værksted og høre hvad de skal have for det..


  • #3   21. jun 2012 Sværre er det ikke ;o)

  • #4   28. aug 2012 Hvordan for man lortet op fra topstykket

Kommentér på:
Søger Kia mekaniker ang dyseskift på carnival

Annonce