{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Fjerne træk, hjælp med stikket.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkt mig at fjerne mit træk på min polo, det skal skæres af helt oppe under kofangeren.. men mit spørgsmål er så, hvad gør man med stikket? sidder der et stik længere oppe hvor man bare kan skille det af? eller skal man til at klippe ledningerne over, og er dette lovligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjerne træk, hjælp med stikket..
  • #1   23. jun 2012 som en ting vil jeg nok sige afmonter hele pisset i stedet... så spare du samtidig en smule vægt smiley ang. ledningerne kan jeg ikk svare dog... men du skal jo teoretisk set til syn med den eftersom bilen er regget med træk...

• #2   23. jun 2012 Du kan ofte skrue trækket helt af.
    Nogle gange er det dog byttet ud med det originale beslag der holder kofangeren.
    Stikket kan du evt. bare skrue af og stripse op bag kofangeren ellers er den tit sat på ved den ene eller anden baglygte og går samlet i en lille gummimuffe nede i midten af bagpladen.

• #3   23. jun 2012 Jeg kan godt skrue trækket af, men så sidder der stadig et ophæng og stikker ud under min kofanger, og den ville jeg gerne have skåret af helt inde ved den "bjælke" som ophænget sidder svejst fast på smiley men ja, måske en god idé at stripse selve stikket fast inde bag ved, så skal der ikke klippes i noget smiley

• #4   23. jun 2012 Jeg mener ikke kun selve kroget, men hele "trækket" smiley
    Det er som regel en rund/firkant rør på en god størrelse, der går fra den ene vange til den anden og så er der forskellige beslag til at montere den på vangerne.
    Ofte er det 2 17mm bolte i hver vange, enten for oven eller fra bunden af man kan skrue af og så trække hele bjælken af bilen.

http://www.easyautoparts.eu/images/0H99414-3611252-640.jpg
    Her kan du så se den er skruet i fra siden af. og til en Polo fra 09 og frem.

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #5   23. jun 2012 ja afmonter da pisset, måske en anden så kan bruge det smiley

ska selv ha fundet et til min smiley

• #6   23. jun 2012 Det vidste jeg ikke man kunne smiley må jeg ud og tjekke om man kan på min, det er en polo fra 2002

• #7   23. jun 2012 Har et snoop;)

• #8   23. jun 2012 Jan L..: ser ud til at det kun er 4 bolte du skal skrue af og så flå lortet af.... men husk nu at komme til syn med bilen... smiley

• #9   23. jun 2012 Dennis:
    Det er nu mest vigtigt at få den til syn når det kommer PÅ, af kræver jo ikke ekstra forsiking osv smiley
    Og der er jo ingen der tjekker om du "ikke" kører med trailer smiley
    Så tror godt du kan vente med syn hvis det er af det skal, medmindre du vil køre 100% efter bogen og vil spare de 100kr. forsikringen til træk koster smiley

• #10   25. jun 2012 Har du fået fjernet dit træk?
    Det er egentlig mega nemt at afmontere, har monteret det på et par polo'er, så mon ikke det er lige så nemt at fjerne.
    Hvis det er orginal træk der er købt til den, så sidder den med "Clik" stik ved baglygterne, af med dem, og afmonter din kofanger, samt løsne din inderskærme, så kan du tage de 2 bolte i hver side, og trække hele moleviten af.. nemt, det er en times arbejde ca.

Kommentér på:
Fjerne træk, hjælp med stikket..

Annonce