5.951 visninger
|
Oprettet:
Vag tdi 1,9 pd 105 hk {{forumTopicSubject}}
Får en fejl på gløderør 1 og 4 når motoren er kold og den skyder også en lille røgsky af når den er kold når den startes men ikke når den er varm...
Kan jeg gå ud fra at 2 gløderør er defekte selvom den altid starter godt??
Motoren er ikke slidt og tager ikke olie og gik uden problemer igennem 4 gastest til syn
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.819
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.230
Men med en pris på 200kr + moms for et original gløderør, så skifte du bare de 2 der er defekt
apr 2009
Følger: 42 Følgere: 41 Emner: 80 Svar: 1.087
aug 2004
Følger: 81 Følgere: 78 Biler: 7 Emner: 120 Svar: 2.701
Det der med at skifte 1 eller 2 af gangen er ganske simpelt sløset arbejde .
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.230
Det er 2.0 TDI hvor de aldrig sidder fast, da de er under ventildækslet
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.230
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.230
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.230
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.819
Sætter du to nye på, er de to gamle det svage lede og de vil gå meget hurtigt.
Så om du skifter de to ekstra eller venter til de går når du aller mindst gider skifte dem er op til dig.. Jeg har altid skiftet alle sammen på en gang på både min egen, familiens og kundeners biler.. Gider ikke de halvfærdige løsninger..
Det er det samme som med nærlys pære.
Vag tdi 1,9 pd 105 hk