{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.464 visninger | Oprettet:

Polo 6n gearkasse rasler, hjælp. {{forumTopicSubject}}

Min gearkasse rasler, som om der lå en løs skrue inde i gearkassen. Den rasler, når jeg holder stille og når jeg køre, eller dvs. ikke når koblingen er i bund men på alle andre tidspunkter når koblingen er sluppet, så rasler den smiley

jeg ved godt deres gearkasser er svage, men er det ikke muligt at redde den, så jeg ikke skal ud og kkøbe ny gearkasse? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polo 6n gearkasse rasler, hjælp.
  • #1   24. jun 2012 hvis lyden forsvinder ved udkobling kunne det tyde på udrykker leje der ikke har det så godt

• #3   24. jun 2012 Er faktisk så "heldig" at jeg har et gammelt udrykker leje liggende som intet fejler, vil det sige at jeg kan redde den hvis jeg bare skifter det, og så skulle den være godt kørende igen? smiley gearkassen fungere ellers godt lige bortset fra raslen smiley

• #5   24. jun 2012 Resten af gearkassen er jo i fin stand, den er næsten lige blevet lavet, men har lige snakket med min far som hjalp til, men han havde lagt mærke til det slidte leje, men havde ikke tænkt over det skulle skiftes.

Så hvis det kun er udrykker lejet der er gået, så burde det vel fikse det? og så burde der vel ikke være andre problemer med den? når resten af gearkassen ellers er fin?

Kommentér på:
Polo 6n gearkasse rasler, hjælp.

Annonce