{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Centerhul på fælge fra 56,6 til 59,1 {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Jeg har en Nissan Micra fra 98 som jeg gerne vil have nogle sommer fælge til, men selvom det er 4x100 så er det begrænset hvor mange brugte fælge som passer på fordi centerhullet er 59,1.

Jeg har et sæt stålfælge fra en Kadett som kører med 4x100 og har centerhul på 56,6. Mit spørgsmål er så om man kan bore/slibe de sidste 2,5 mm af centerhul på fælgen så de passer på?

Nogen som har erfaring med det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Centerhul på fælge fra 56,6 til 59,1
  • #1   28. jun 2012 Det vil jeg da tro et maskinværksted kan klare i drejebænken smiley

• #2   28. jun 2012 ja hvis der er gods i fælgen kunne det nok lade sig gøre, MEN det firma der nu engang har lavet fælgen har brugt masser af tid og penge på at udvikle fælge og der er lavet beregninger på hvad der kan lade sig gøre og ikke lade sig gøre, materialets tykkelse og styrke osv, derfor er det ikke altid bare lige at gøre

• #3   28. jun 2012 Det ka sagtens lade sig gøre med en plade-fælg

Op i drejebænken med svinet, det andet med at slibe og håndbore duer ik, det er et center styr, som sørger for at din nye fælg sidder "spot on"

Det kan godt være det er en fælg man har modificeret, men alligevel sikkerhed frem for alt, og lavet i en drejebænk er der intet at komme efter....

• #4   28. jun 2012 Det er alligevel "kun" 2,5 mm det drejer sig om.. Så tænkte nok det kunne lade sig gøre.

• #5   28. jun 2012 ja så er det kun 1,25mm der skal tages af hele vejen rundt... skulle undre mig om de fælge er dimensioneret så tæt på kanten smiley

Kommentér på:
Centerhul på fælge fra 56,6 til 59,1

Annonce