{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.994 visninger | Oprettet:

eftermontering af navigation A6 C6 (4F) {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Kigger lidt på en Audi A6 fra 2005-2007, men vil gerne have læder og navigation i, men samtidigt skal det være til den rigtige pris smiley Men så var det jeg tænkte på om man kunne eftermontere navigation, altså hvis man finder det originalt. Kan huske jeg til min gamle Passat 3C ku finde navigationer fra 3500 og op!

Men er det plug and play på en A6, er det kun skærmen der skal skiftes eller er det et større projekt med mange dele der skal byttes rundt?? Syntes heller ikke jeg kunne finde ret mange navigationer på ebay eller herinde, for ikke at sige ingen??

Men man kunne også finde den med navi og så eftermontere læderkabinen? Så skal man bare til at betale ekstra i forsikring fordi den er eftermonteret og den koster vel ca. 10.000 i indkøb??

Ellers må jeg bide i det sure ævle og betale for en der har begge dele smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  eftermontering af navigation A6 C6 (4F)
  • #1   9. jul 2012 Navi ka eftermonteres, det er noget ledningsnet og så en afspiller og noget i bagagerummet men ring til Audi og få en pris, på såen et kit

  • #2   9. jul 2012 Det er alt for dyrt hos Audi, det skal jeg have hjem igennem Tyskland smiley Eller det skal findes brugt.. Jeg tror nu bare det bliver en der har begge dele, troede bare det var lige så nemt som i passaten, både at finde delene og sætte det i smiley

  • #3   9. jul 2012 Det er slet ikke saa nemt, som i en passat. Mener at MMI high koster 50-60 tkr hos Audi smiley

  • #4   9. jul 2012 så fremt at bilen HAR mmi HIGH med farveskærm i bilen, så er det bar og smide navi boksen i og koble den på lysleder kablerne omme bag i samt strøm og så kode den til og så virker alt, det ka gøres for ca 5000kr incl alt hos os..

    har den derimod IKKE mmi high, men den tammme røde lille skærm så blir der dyrt, så der RIGTIG meget der skal skiftes og så skal du regne med en 25-28.000kr for at få lavet navi i den.


  • #5   9. jul 2012 Okay tak, havde lige håbet, men så må jeg jo nok vælge en der har navigation monteret, det ser nu engang bedre ud. Tak for svarene smiley

  • #6   9. jul 2012 Den behøver ik ha navi, men bar mmi high med farveskærmen så det 25mins arb og så spiller det;)

Kommentér på:
eftermontering af navigation A6 C6 (4F)

Annonce