{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min bil drukner når jeg køre
  • #1   19. jul 2012 Så undgå vand. Godnat

• #2   19. jul 2012 .. for meget benzintilførelse. Tjek benzinpumpe

• #3   19. jul 2012 Sikke et elendigt svar at give manden.. hvordan kan en benzinpumpe give for meget benz ? Der sidder en tryk regulator ved din dyse eller dyser.. nu ved jeg ikke hva motor du har..
    Men jeg forstår ikke helt dit spørgsmål, den drunker, men med fuld eller ikke fuld tank ? skulle gerne være det samme, kan også være du har så meget skidt og lort i tanken at når den så er ved at være tom den kører og suger slam til sig.

• #4   19. jul 2012 hvordan ved at den drukner?? det kan værre at den ikke for nok benzin det kan jo også værre din koldstarts dyse der ikke slår fra hvis den drukner jeg trode bare ikke at man kunne fylde så meget benzin ind i motoren at den drukner når man køre det er klart at man kan drukne den når man er ved at starte

• #5   19. jul 2012 Hvis benzin pumpen giver for meget bebnzin, vil bilen gå ujævnt og med ryk ved normal gastryk med gaspedalen.? Men om den ligefrem går ud det ved jeg ikke. Det kan gå ud ved start eller i bak fordi bilen efter starter skyder for meget benz

• #7   19. jul 2012 Okay

• #8   19. jul 2012 Min Golf gjorde det samme, det var en tilførelse i motorrummet som var gået fra, og benzinpumpen skiftede jeg også, så gik det væk.

Men så har da så ikke fået benzin nok? Troede bare den skød for meget, da den brugte mere benzin end normalt.. Hvor sidder brændstofspumpen? Har accelrationspumpen noget med benzin og brændstofspumpe at gøre så?

• #9   30. jul 2012 har selv samme problem og mistænker også benzinpumpen/ benzintryksregulatoren. hvis problemet bliver meget værre så hiv bagsædet ud, fjern måtten og så bank hårdt på pladen hvor benzin pumpen sidder. det skulle kunne hjælpe lidt af vejen smiley

• #10   30. jul 2012 hej alle sammen tak for jeres hjælp men alt det i siger passer ikke helt jo til at der er skidt i tanken og at filter til pumpen stopper pga der sidder et filter i pumpen der stopper tilførelsen. så ny tank rens filter til pumpen og ta en puster og pust skidt ud af slangerne til benzinen det vil nok hjælpe og nu benzin filter

• #11   30. jul 2012 ny

• #12   30. jul 2012 nogen der har en banan manifold tilsalg

Kommentér på:
min bil drukner når jeg køre

Annonce