{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

spørgsmål ang vectra b {{forumTopicSubject}}

godaften bg har lige fået mig sårn en vectra b. følgende er for det første vil den ikke tage mere end 4500 omdr. før den går i begrænseren. for de andet når jeg sætter tænding på lyser motor lampen ikke, når jeg trækker håndbremsen lyser indikatoren ikke for at den er trukket, også viser den ikke noget i den lille skærm efter radio er blevet taget ud..

håber der kan hjælpes lidt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang vectra b
  • #1   19. jul 2012 kig sikringer og måske der kan hver for lidt strøm på batterriet

• #2   19. jul 2012 har lige været ude og kigge samtlige sikringer men abs og batteri lampe lyser ved tænding

• #3   19. jul 2012 og der er lys i det øverste af speedo og kan kun også lige skimte km og triptæller

• #4   19. jul 2012 grunden til den kører med maks 4500 rpm er fordi ecu'en er gået i nødprogram, dette skyldes oftest knastføler, krumtapsføler og eller tilsodet EGR ventil. til dit spørgsmål om manglende lys i speedo, ville jeg da umiddelbart prøve og pille speedometeret ud og tjekke om det ikke bare er pærene bag speedometeret der er sprunget smiley for kunne ikke forestille mig en motorfejl skulle gøre at de ikke lyser smiley

• #5   19. jul 2012 grunden til din TID ikke viser noget efter radio er pillet ud er fordi at der sidder 3 stik der skal i radioen og ikke kun 2 som på de fleste andre radioer, Dette er originalt udstyr fra opels side af, og er med til at vise sang info, radio info etc. fra radioen op til din TID i med den gamle radio og den skulle gerne vise noget igen smiley ellers skulle det vidst være muligt at købe en adapter så du kan beholde den funktion så det kører over din TID

Kommentér på:
spørgsmål ang vectra b

Annonce