{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kobling blød/ ingen modstand golf 3 VR6
  • #1   21. jul 2012 køb en komplet kobling hvis det er du ikke laver det selv.
    dumt at betale for en enkelt del hvis du skal betale time pris igen om 1 eller 2 måneder da koblingslejer ryger derefter..

altid skift komplet. Bedst betale sig og bedst for dig selv i sidste ende.

• #2   21. jul 2012 ved du helt hva du snakker om ? hvorfor skal jeg skifte koblingen fordi min koblings pedal er blød ?

• #3   21. jul 2012 Når koblingen står af plejer pedalen ligesom at ryge i bund? det gjorde min ihvertfald? og når du justere koblingen bagefter ryger den jo ligesom også i bund batman?

• #4   21. jul 2012 en kobling på denne model er ikke med kabel men med hydralik på samme måde som bremser med en koblings hoved cylinder og en slave cylinder.. det er du klar over ik ?

• #5   21. jul 2012 Det var jeg faktisk ikke smiley

Men så ville mit første gæt måske være slaven, men der er jo ikke meget andet at gøre end at tjekke begge dele smiley

• #6   21. jul 2012 ærlig misforståelse jo smiley har købt den sådan her af en gut på fyn.. skal have den ind og løftet op og kigge.. håber den sovser der hvor den er utæt så det er nemt og se og fikse.. men må se.. håbede lige der var nogen herinde der lige havde prøvet det før smiley

• Tom D
    Tom D Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #7   21. jul 2012 Nu har jeg har haft 2 forskellige VR6ere og når koblings pedalen går i bund er det mastercylinderen som er død!.... skift den og den sidder bag pedalerne som er noget pik af få ud ... men det er forholdsvis let - og det er nødvendigvis ikke koblingen som der er død... desuden tager det vel 2-3 timer at skifte den cylinder !!! og koblingen tager 6-8timer... du bestemmer selv... prisen er også en forskell... mastercylinderen koster noget mindre end en kobling!!

• #8   21. jul 2012 håbede også det var den master.. vil den sovse derved hvis den er defekt ? eller kan man på anden måde se det eller undersøge det ?

• #9   21. jul 2012 Man skifter ikke slavecylinder ifbm. koblingsskift, med mindre at udrykkerlejet er integreret i slavecylinderen (er den på mange biler)

Jeg ville starte med at lufte systemet ud

• #10   1. aug 2012 slaven har ikke smidt væske.. når jeg kigger på masteren ser denne ikke ud til og og være utæt.. prøver og lufte den ud nu her.. den står detsuden på maks i væske beholderen så den har ikke smidt væsken heller

• #11   26. aug 2012 Min har lige gjort det samme :O) Troede først det var masteren, men luftede først systemet ud. Og det virkede smiley Gjorde det 3-5 gange.

Fyld bremsevæske på.

Få en til at pumpe på pedalen et par gange og holde den i bund, men du så løsner udluftningsskruen.

Gentag et par gange, og husk at hold øje med bremsevæsken.

Det virkede for mig smiley

• #12   26. aug 2012 Min kobling var fuldstændig knust. Har fået den skiftet nu.

Kommentér på:
kobling blød/ ingen modstand golf 3 VR6

Annonce