{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.095 visninger | Oprettet:

Først for høj lambda, så for høj CO? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Havde min Corolla E10 1,3 til registreringssyn her i mandags, hvor den dumpede på en lambda på 1,1 (skal være 0,97-1,03).

Jeg fandt en utæthed ved katalysatoren, og fik den tætnet.

Jeg var så til omsyn i dag, og nu dumper den på for lav lambda (0,8) og ekstremt høj CO (3,5-4 %)!

Den har desuden opført sig lidt mærkeligt på det seneste, som kan læses om her: http://www.bilgalleri.dk/grupper/toyota_corolla_e10/922506-4e_fe_hakker_vilkaarligt_under_acceleration- Det skal dog siges, at det er blevet meget bedre siden da.

Er det den utætte udstødning der har "skjult" den høje CO ved første syn? For det synes jeg virker lidt besynderligt!

Og hvad kan løsningen være?

På forhånd tak
Rasmus


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Først for høj lambda, så for høj CO?
Kommentér på:
Først for høj lambda, så for høj CO?

Annonce