{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.303 visninger | Oprettet:

Oliefyr og Radio i Volvo S40 05 {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Jeg har lige anskaffet mig bil igen, og i den forbindelse har jeg lidt spørgsmål, som jeg tænker i måske kunne hjælpe mig med?
Bilen er en Volvo S40. 2.0 D fra 2005

Sp: 1. Ang. Oliefyr
Kan forstå på min forhandler at der er fyr i bilen, for at hjælpe motoren hurtigst mulig op på drift temperatur. I den forbindelse tænkte jeg, om man ikke kunne få noget udstyr monteret så man kunne bruge fyret som kabine/motorvarmer, så motoren aldrig er helt koldt når vi nu engang får vinter igen?

Sp: 2. Radio
I min sidste bil, havde jeg en almindelig autoradio, som var compatibel med min Ipod/iphone. I den nye, er der hverken aux indgang eller noget som helst. Er der et stik bagpå den originale unit, som kan bruges til noget konverterings værk eller er det kun en FM transmitter der kan løse problemet? Kan også se, at der er nogen af de nyere modeller der har et aux stik i mitter armlænet. Kan man evt skifte radioen ud med en nyere fra en hugger og så få aux indgang.

Håber i har tid til at give et indput hvis i har nogle gode tips/triks.

Med venlig hilsen
Jan Paakjær

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oliefyr og Radio i Volvo S40 05
  • #1   30. jul 2012 Hej. Der findes et opgraderingskit til din bil fra webasto, det er groft sagt en vandpumpe og noget ledningsnet samt div fittings. Så kan du bruge fyret som alm fyr og ikke kun som tilskudsvarmer. Det kan også opgraderes med fjernbetjening.

• #2   30. jul 2012 Hvis der er vand pumpe på olie fyret er det bare en software opgradering der skal til og så kan du bruge den som alm. oliefyr. Ang radioen så er det "bare" at skifte den ud til den du gerne vil have:)

• #3   1. aug 2012 Mange tak for svarene.
    Prøver og søge lidt videre. Jeg tror ikke der er vandpumpe, da fyret kun er monteret som tilskudsvarme, for at få bilen varm hurtig.
    Vil prøve og tjekke webastos hjemmeside.

Kommentér på:
Oliefyr og Radio i Volvo S40 05

Annonce