{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

helge g
helge g
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

tomgangsproblem {{forumTopicSubject}}

jeg har en audi 100 91 2,8 der har kørt 265000 km.
Bilen kører fortræffeligt,men den har en ulempe i motoren at når temperaturen er over 20-22 grader og jeg holder stille i en kø eller et andet stop på over 5 minutter begynder motoren at gå op i omdrejninger og er ikke til at få ned igen før jeg har kørt nogle km.
Det samme gør sig gældende hvis jeg stopper den og er væk 5 10 minutter og så starter igen for at køre videre så er omdrejningerne helt oppe på 2500 og falder ikke igen før der er kørt nogle km.
min mekanikker ved ikke hvad han skal gøre ,audi kan ikke hjælpe
hvad gør vi ved det
om vinteren eller bare temperaturen er under 20 grader er der ingen problemer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tomgangsproblem
  • #1   4. aug 2012 går ud fra den er en benziner og jeg vil sige den trækker falsk luft et eller andet sted så du tager en gang diesel start og så ved alle samlinger i indsugningen sprøjter du det og der hvor motoren skifter lyd eller stiger i omdrejninger der er den utæt

men pas på udstødningen at du ikke rammer den med det diesel start

• helge g
    helge g Tilmeldt:
    mar 2008

#2   5. aug 2012 Det er en benzin 2,8 v 6 med indsprøjtning godt nok lidt svært at komme til indsugningen der sidder gemt på bagsiden,men forsøger,kunne være dejligt om det lykkes
    skal nok passe på de varme dele.

• #3   5. aug 2012 det er alle samlinger efter luft masse måleren du skal gå efter på den måde
    og så må du jo lige give en melding om det lykkeds at finde det

• #4   5. aug 2012 Nede i mellem topstykkerne under indsprøjt. sidder der et plastkar som før er set revne. Der kunne du måske også lige prøve med dieselstart. Ellers google lidt på audiclub. dk. Der har emnet været på før. Mvh. Gert

• helge g
    helge g Tilmeldt:
    mar 2008

#5   28. aug 2012 har nu forsøgt med dieselstart overalt uden at der viste sig nogen utætheder også på plastkarret
    prøver på audiclub om der er løsninger

Kommentér på:
tomgangsproblem

Annonce