{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.016 visninger | Oprettet:

HJÆLP! HURTIGST MULIGT - benzin slange i motorrum? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Da jeg i dag var på vej hjem fra arbejde satte min bil pludselig ud, og der opstod med det samme en meget kraftig lugt af benzin. Jeg gik selvfølgelig i panik og flåede kølerhjelmen op, i motorrummet lå en masse benzin og bagefter bilen var en spor af benzin. Heldigvis var jeg kun 20 meter fra mit hjem, da bilen satte ud så jeg, min papfar og lillebror kunne skubbe bilen hjem.

Da vi havde fået bilen hjem, ringede jeg til min far - han mente det var en utæthed et sted. Vi ledte febrilsk efter en utæthed, men fandt frem til en slange der var hoppet af, vi satte den på igen, så den klikkede fast i nogle modhager, som vi formoder holder selve slangen fast. Vi mener at den har siddet løst og at det er årsagen?

Jeg har gået den slange igennem for utætheder og mærket efter om den skulle være mør. Jeg har gået samtlige synlige slanger efter i motorrummet og alt ser umiddelbart fint ud.

Eller hvad - hvad tror I det er?

Jeg er ikke mekaniker og da min far ikke var hjemme står jeg ret meget alene, så bær over med min uvidenhed

Åh håber virkelig I kan hjælpe mig, frygter der er sket min lille øjesten noget ;(

Vi har fjernet al bezin i motorrummet og bilen står nu og køler ned. Jeg har ikke ville starte bilen, af frygter for at dampene kan forsage en eksplosion.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! HURTIGST MULIGT - benzin slange i motorrum?
Kommentér på:
HJÆLP! HURTIGST MULIGT - benzin slange i motorrum?

Annonce