{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

golf 2 gtd sb taber tryk...?? {{forumTopicSubject}}

hej bg jeg har min golf2 som tager tryk når den får gas så smider den tryk efter 1,0 bar og går ned på 0,5 og det lyder som om der er en susen men kan
ikk finde fejlen så håbeder der var nogle der kunne hjælpe mig og hvis der er en
ved viborg der vil se på den må i også meget gerne det hilsen simon.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golf 2 gtd sb taber tryk...??
  • #1   13. aug 2012 Hul i trykslange, som ikke er større end at det først er ved 1 bar at der er tryk nok til at blæse det ud gennem hullet? Jeg ved ikke om det måske kunne være det, men det bare siden du siger der er en susen, har nemlig lige skiftet trykslange på en Ducato, som gjorde nogenlunde det samme !

• #2   13. aug 2012 Det kan også være en træt lader, men jeg ville nok også starte med at lede efter en utæthed.

• #3   13. aug 2012 har du blændet/afmonteret overtryksventilen på indsugnings manifolden? der sidder en ventil i venstre side med en slange på som går ud til luftfilterslagen, hvis den sidder der, min lavede det samme nummer når den kom på den anden side af de 3000 omdr. og det hjalp i hvert fald. har ikke nogle bud på hvad det ellers kan være. men min motor er dog ikke en sb'er, men ved ikke helt om der er forskel på dem udover intercooleren ,

• #5   13. aug 2012 jep helt sikkert overtryksventilen der er blevet skør, blænd lortet af

• #6   13. aug 2012 har tjekket alle slanger og kan bare ikk finde noget smiley men det kan da godt ske det er den ventil men vil den ikk bare få frit lade tryk så? og er der nogen der har et billede eller ved hvordan det skal gøres?:) evt kan vise det??

• #7   14. aug 2012 den skal bare blændes, det kan den rigtig godt li, så meget tryk laver den jo nok helder ikke. sæt et stykke slange på med en form for prob i eller et eller andet. så spiller det .

• #8   14. aug 2012 ja den skal deaktiveres smiley den er roden til alt ondt.. men hold dog øje med dit tryk, lidt surt hvis den fiser op på 2,2 bar smiley

• #9   14. aug 2012 ja det var også det jeg tænke men tak skal i have for svarene:)

Kommentér på:
golf 2 gtd sb taber tryk...??

Annonce