{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.519 visninger | Oprettet:

suzuki grand vitara {{forumTopicSubject}}

hej bg
min far er en grand vitara hvor kobling er løs i starten når man skal trykke? altser lige som om den er løs de første 1-2cm ind man skal trykke er den helt slap? hvad kan det være? det er hydralisk kobling der sidder på, der er nok væske på, kan det være den skal udluftes?

Kommentarer på:  suzuki grand vitara
  • #1   15. aug 2012 Sådan er de ..

Min gør det også og har gjort det i alt den tid jeg har haft den

Nogen siger at det er fordi koblingen er ved at være færdig (Kørt 50.000km med det)
    suzuki mekkeren siger den skal være sådan

• #2   15. aug 2012 Okay så det skal måske bare være sådan, koblingen virker fint i gear og alt det smiley den har også kun gået 60000 så er måske lidt tidligt med ny kobling smiley men hvis du har kørt 50000 med det så der nok ikke det store smiley

• #3   15. aug 2012 Min har kørt næsten 180.000

Ved ikke om der bruges samme kobling i div. motor udgaver men den i min er aldrig blevet skiftet og jeg ved at tideligere ejer havde campingsvogn så den har fået lov at slæbe på lidt vægt

Nu har jeg så selv brugt den mest til langtur og da bliver der ikke skiftet ret meget gear .. ikk nødvendig med V6eren for den har riiiiigeligt med bundtræk

• #4   15. aug 2012 Okay jamen det lyder jo godt nok smiley så får den bare lov at køre smiley tak for hjælpen! smiley og nej de har sgu et godt bundtrak!

Kommentér på:
suzuki grand vitara