885 visninger
|
Oprettet:
Antenne på altea skod lort {{forumTopicSubject}}
Nu synes jeg at jeg har kigget alle steder efter hvordan man afmontere antenne på en altea.
Vil gerne have en kortere antenne på men den antenne der sidder på kan man ikke dreje af. man kan kun ligge den ned.
Ellers kan man bare blive ved med at skrue på den uden den kommer af. Har prøvet at hive lidt mens man drejer Men kan slet ikke få den af.
Der må næsten være som ved det her inde som har skiftet den. For ellers er der jo ikke meget ved at bare købe en ny hvis ikke den kan drejes af eller den skal have en ny fod til.
aug 2007
Følger: 63 Følgere: 75 Biler: 1 Svar: 918
Der sidder en lille modhage på antenne der er lavet så den ikke bare falder af og den kan godt drille lidt at få af. God idé er at holde omkring foden/taget på antennen med den ene hånd og hive i antennen med den anden hånd så du ikke ødelægger eller buler taget
Vær opmærksom på at din radio forbindelse bliver markant dårligere med en kort antenne på
jul 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 37 Svar: 71
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.633
jul 2004
aug 2007
Efter sigende er tricket lavet så man ikke skruer den helt af i vaskehallen men bare lægger den ned langs taget så der ikke kommer så meget vand i hullet... om det så passer aner jeg ikke
jul 2004
aug 2007
Derfor en god idé at holde på foden på antennen/taget med den ene hånd så du ikke får lavet ulykker
Antenne på altea skod lort