{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spelvende glasfiber form
  • #1   30. aug 2012 ved at lave en model af den modsatte side og så lave en ny negativform.....

• #2   30. aug 2012 Jeg ikke helt med på hva du mener :)?

• #3   30. aug 2012 så tror jeg ikke selv du skal gå i gang med opgaven.....

• #4   30. aug 2012 Jamen jeg forstår ikke helt det du beskriver der ?

• #5   30. aug 2012 hvis det er en negativ glasfiber støbeform du har, bliver du nødt til at støbe en positiv model, derefter spejlvende den støbte model ved at bygge én magen til, bare omvendt og derefter støbe en ny negativ glasfiber støbeform til den nye del...

Ellers snak med en bådbygger....

• #6   30. aug 2012 Du kan helt sikkert få noget plastik noget som du pensler på og kan vende på vrangen bagefter. Eller noget i den stil.

• #7   31. aug 2012 Det der er i det er at jeg er igang med bredbygge min vectra . Men tænker bare for at få det så identisk i begge sider må man kunne få det spejlvendt nåran har lavet den ene side i glasfiber og trækker den af smiley

• #8   31. aug 2012 Den er jo svær, for de professionelle firmaer der bygger skørter, har jo cnc styrede kopimaskiner til de opgaver!
    I dit tilfælde, ville jeg nok bygge den ene side komplet og så som sagt tage et negativ tryk i glasfiber, evt i flere dele - støbe en positiv model og så spejlvende den på værkstedsbordet/gulvet/hvor du nu har plads - evt. i bådbygger skum og spartel. Derefter støbe en negativ form af den spejlvendte del og så støbe en komplet op i glasfiber.

Når du så har begge formene, kunne du jo støbe et par sæt extra og sælge - på den måde kunne du få lidt penge i kassen igen....

(Den billige løsning er at bygge det op på bilen i et hug af bådbyggerskum, glasfiber og spartel, så det kan demonteres og fintunes bagefter og du kan pille skummet ud og forstærke det med yderligere glasfiber på bagsiden....)

Kommentér på:
Spelvende glasfiber form

Annonce