{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw E36 Strøm/generator
  • #1   1. sep 2012 min tomgang er helt fin.
    nogle gange gør den det kun når den omdrejninger og nogle gange gør den det også i tomgang..
    det er som om du skruer op og ned for lys styrken smiley


  • #2   1. sep 2012 det viser bare at din generator virker sådanset

  • #3   1. sep 2012 det er sådan man kan tjekke om generatoren virker når man er ude at købe bil faktisk smiley

    hvis man køre op til en væg så du holder 2 meter fra den og så holder i tomgang, så når du giver gas kan du se at lyset bliver lidt stærkere og det er fordi generatoren lader, hvis man kan forklare det sådan smiley

    men hvis det er meget det ændre sig så tænker jeg lidt om det er dit batteri der er dårligt?


  • #4   1. sep 2012 Kan ikke få det til at hænge sammen at det skulle være batteri da den starter og køre uden nogen form for problem med alt andet elektronik.

  • #5   1. sep 2012 det tager 2 sek at tjække om den lader som den skal ..

  • #6   1. sep 2012 nej men det stod der intet om men det kunne bare være hvis det var det afladet hurtigt så ville det nemlig gøre det med lyset at det var meget det "justerede" i lysstyrken

  • #7   2. sep 2012 Nope.. jeg ved ikke hvad for nogle biler du har kørt i 1950 og under?!?! en bil skal under ingen omstændigheder få kraftigere lys ved at du giver den gas det er ikke en motorcykel kammerat smiley Det er jo meningen du skal hjælpe mig og ikke mig der skal rette på din lektie... smiley
    Og det med lysstyrken det bliver ved som en politibil bare hurtigere.. det gør den med loftlyset og forlygterne og tågelyset og lille symbol i speedo der viser at tågelys er tændt smiley


  • #8   2. sep 2012 nå okay så det blinker siger du? og ikke bare at lysstyrken hæves lidt og så bliver der når den får omdrejninger?

  • #9   2. sep 2012 Nope den blinker som om det var en politibil men bare ikke så kraftigt som politiet og ikke så langsomt og det bliver hurtigere og hurtigere jo flere omdrejninger den får men stopper aldrig.

Kommentér på:
Bmw E36 Strøm/generator

Annonce