{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.618 visninger | Oprettet:

Fejl i forlygte Dodge Caliber 2.0 crd {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.
her på det sidste har min dodge caliber desværre opført sig underligt... jeg har skiftet pæren på den da den var´røget. bilen har den funktion at den lyser og blinker med begge forlygter når det er man trykker på åbne knappen via central låsen.
nu gør den sjovt nok det at den kun tænder det ene lys. når jeg kører tænder begge lys men slår jeg over på kontakten så slukker det ene lys.. og det er self venstre side vi snakker om...
någen som har en god ide.. har smækket tester på... tusind tak dodge.. de har spærret for alt.. !! ! man kan kun li hvis man er heldig tjek om der er motor fej.. el fejl er ikke muiligt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejl i forlygte Dodge Caliber 2.0 crd
  • #1   5. sep 2012 Er den med canbus? For så er det helt sikkert problemet.

• #2   5. sep 2012 hmmm hvor sku fejlen så ligge.. der mange biler der kører med canbus jo.. men primært franske.. så det tror jeg ikk

• #3   6. sep 2012 ja franske biler og vag biler og en helvedes masse andre kører med canbus efterhånden.
    og hvis golf/touran osv kører med can-bus fra den årgang hvor din caliber er fra, ja så er chancen stor for at din også gør.

• #4   17. sep 2012 har sat den på tester .. men den k unne ikke aflæse nogen el fejl :S... mærkeligt..

• Søren H
    Søren H Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #5   25. jan 2013 Hejsa abdul.

Fik du løst problemet, fordi min opfører sig på nøjagtig samme måde nu

• #6   9. feb 2013 hej søren... ja jeg har løst problemet...

fik målt mig frem til at kørelys automatikken var røget.. den slog ikke til..
    (er glad for at være mekanikker ) ;D hehe

selve delen koster 1000 kr ca men jeg har kunnet tilslutte den anderledes så har ikke fået den skiftet endnu.. den skal loddes når man skifter den..

du kan komme forbi det værksted jeg arbejder på så kan jeg lave det til dig smiley

Kommentér på:
Fejl i forlygte Dodge Caliber 2.0 crd

Annonce