{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilsodet/tilkokset Stempelringe (Olie)
  • #1   5. sep 2012 har du skildt det ad siden du ved det?

for hvis du har så skift dem da under alle omstændigheder.. smiley

• #2   6. sep 2012 jeg har ikke skildt det ad endnu, prøver at undgå det smiley

Har skiftet alt andet 2 gange nu hehe...

• #3   6. sep 2012 man kan købe noget man hælder i tanken noget nyt jeg heller ikk havdet set før igår aftes.. det skulle være effektiv især lige til det. og man kunne blande det med e andet slagt så den os to flere områder med . osv evt prøv det kan lige gå ind og se hvad det hed

• #4   6. sep 2012 Bell add. service rens.

• #5   6. sep 2012 http://www.billigbilpleje.dk/category/bell-add-servicerens-6076/

køb en spray som du sprøjter direkte ind i indsugningen efter luftmasse måleren hvis den har sådan en... og så addetiv i tanken så er din motor som ny tro mig bruger det på alle mine biler...

bare spørg mekanikeren det er bare noget der virker

• #6   6. sep 2012 og vis det virker det her sys du så bagefter kør med det her i tanken det gør jeg min kørte 7 8 på litteren da jeg fik den for 5 mån siden. ca.
    efter lavet ny udstødning system meget meget mere motor dele servixe dele alt er skiftet og renset efter det kørte jeg 10 11 på litteren.. mmeeennn efter det har jeg blande i tanken ik så køre jeg mellem 13 og 16 på litteren ...:)

http://www.landberg.dk/shop/smog-doctor-2183c1.html

det sys jeg er for overdrevet vildt . for min seat her skulle kn køre 12,5 fra helt ny haaah jeg har fået en gammel cupra fa 97 self renovere dele og bla bla men den er fra 97 kørt 250 000 .. den har jeg fåe til og køre lidt længeree på litteren en forbrikkens ny seat ibiza fra 97 cupra.. så det effektiv og virke men ville lige lave dit problem først ..

Har du også bemærket, at brændstoffet er blevet dyr? Vi ønsker alle at spare på brændstofudgifterne og her er der en helt ny mulighed for at gøre det. Vi importerer XS Nano additiv fra Kina og det har følgende egenskaber:

- Forbedrer brændstoføkonomien med op til 28 %.
    - Forbedrer motorens effekt.
    - Reducerer skadelige udstødningsgasser.
    - Holder motoren ren.
    - Holder brændstofsystemet rent.
    - Forlænger motorens levetid.

Dette er jo fine ord og det lyder næsten for godt til at være sandt, så vi lod 25 kunder teste produktet for os. Disse tests er endnu ikke tilendebragt, men indtil videre har ALLE testere meldt om forbedret økonomi.

Et par tilbagemeldinger vi har fået:

--------------------------------------------------------------------------------

Brian kører i en VW Golf IV 1.9TDi og han skriver:

"Hej Thomas,

Ja jeg synes at, det er rigtig flot. Med de brændstofpriser der er, sparer man jo en del kroner pr. liter. Inden NANO-additivet kørte jeg imellem 12,61 km/l – 13,45 km/l, da jeg ikke kører ”helt” efter reglerne. Efter NANO-additivet & skiftning af brændstoffilteret har jeg ud af 2.886 km. kørt imellem 17,30 km/l – 17,45 km/l hvor jeg har prøvet, at bruge samme køremetoder(når vejret har tilladt det), som inden for at opnå det mest korrekte resultat som muligt.
    Men den tankfuld som jeg kører med nu, ser efter tankmåleren ud til at være endnu mere lovende (måske pga. lufttemperaturen), men kan selvfølgelig først blive helt sikker, når jeg tanker næste gang."

--------------------------------------------------------------------------------

Michael kører i en VW Crafter 2.5TDi og han skriver:

"Det er vildt som det hjælper. Jeg kan få den til at køre 10km/l hvor den kørte 8.5km/l før. Og jeg kører stærkere nu end da jeg kørte 8.5km/l.

Shuaib kører i en VW Passat 2.0TDi 170hk og skriver:

"hej thomas så er første tank kørt i gennem og den har kørt 992km og brugt 66l præcis det svarer til 16km/l og skal lige siges vi kører meget by kørsel og der har været ekstremt koldt, det er mere end vi plejer før additivet, er i gang med tank 2 nu
    noget andet er at bilen starter meget bedre om morgenen nu efter vi begyndte på additivet, glæder mig til der er lidt højere temperatur uden for og vi kører længere ture så tror jeg den kan komme op over 20 i snit"

Lars kører i en Peugeot 406HDi og skriver:

"Hej Thomas har nu kørt en tankfuld diesel mere igennem med nano diesel additiv nu er jeg oppe på 18.4 km/l mod før 18,1km/l og 16,8km/l så det bliver hele tiden lidt bedre og jeg har skiftet brændstoffilter spændende at se hvor meget højere jeg kan komme op har lige fyldt bilen op og kører nu på fjerde tankfuld men nano additiv Hilsen lars"

Generelt ser vi forbedringer på 10-12 % når man kører med additiv. Dertil kommer de andre egenskaber såsom renere motor og højere effekt. Nano additiv er ekstremt koncentreret og en flaske med 50ml indeholder nok additiv til 500 liter brændstof. Så hvis man køber en flaske med 50ml er der ca. til ti optankninger.

• #7   6. sep 2012 http://www.billigbilpleje.dk/category/bell-add-servicerens-6076/

køb en spray som du sprøjter direkte ind i indsugningen efter luftmasse måleren hvis den har sådan en... og så addetiv i tanken så er din motor som ny tro mig bruger det på alle mine biler...

bare spørg mekanikeren det er bare noget der virker

• #8   6. sep 2012 nej brug smotg doctor.. det gjorde jeg og har prøvet de adet 3 gage og indsugnings rens hjalp ikke noget men det der kunne underligt nok???

• #9   6. sep 2012 http://www.billigbilpleje.dk/product/bell-add-benzin-additiv-500-ml-979/

og det her i tanken det er det mekanikerne bruger

• #11   6. sep 2012 kelevra jaah bruger det selv det der men sys ikke efter jeg har prøvet det andet det lige så godt.. men smag og behag

• #12   6. sep 2012 Så kommer spørgsmålet, kan man bruge det nu, når ens ringe er kokset til?

• #13   6. sep 2012 det ved jeg faktisk ikke noget om.. jeg vil ikk sige jah vis det et nej nemlig heeeh prøv google det.. nu har du nogle ider jo og gå efter .. hver glad for det.. når der noget galt med min eller der var .. så fik jeg ikke nogle svar ....
    prøvet 100mekaniker før jeg selv lavet det og læst mig tilvtingene på google og tyske engelske hjemme sider to mig 4 dage og læse mig til det . med mine fejl og nu køre den som en miss og alt el virker osv det helt fantastisk heeh

• #14   6. sep 2012 jeg har prøvet noget jeg hældte ned direkte oven på stemplerne, og det virkede sgu. kan desvære bare ikke huske hvad det hed.. Caramba eller i den retning..

• #16   6. sep 2012 ring til bell add de er skide flinke har selv haft lidt problemer og de svarede med det samme

• #17   6. sep 2012 Det er dejligt med noget mekanikker på dåse.. især hvis det virker

• #18   6. sep 2012 altså den billige og nemme løsning for dig er køb 1L diesel. Køb en 25 ml sprøjte på apoteket. Kom 25 ml diesel ned i hver cylinder igennem tændrørshullet. Lad det stå 2-3 dage. Så prøver du at starte den uden tændrør i så skyder den restdieselen ud i kammrerne og du kan skrue tændrør i. Så skulle du have løsnet det sod der er i olieskraberingene så de igen kan trække olien af smiley det anbefales at skifte olie efterfølgende da smørreevnen i olien er reduceret af dieselolien.

Hvis du vælger smogdoctor løsningen så skal du stadigvæk huske at smed en i tanken og en i olien. Og så skal olien skiftes lige efter alligevel. Jeg har med god gevinst brugt smogdoctor på biler som efterfølgende har fået mere effekt og højere kompression. Men lad motoren arbejde lidt med smogdocter i olien. Kør en tur på 5-10 min smiley

• #19   6. sep 2012 Er det så ikke bedre at sprøjte det dyse rens direkte ind i cylinderne og lade det stå og trække. Lige dyserensen har nogle ret syge evner til at fjerne sod

• #20   6. sep 2012 98% af indholdet i en dyserens er petrolium/diesel så det er langt billigere at købe og har samme effekt. Der er tilsat lidt ting som gør at sod har sværere ved at sidde fast er jo så bare bonus i dyserensen smiley

• #21   7. sep 2012 Danskvands tricket virker på gamle benzinbiler.. næppe på nyere diesel, eller som her, på tilsodede stempelringe

• #22   8. sep 2012 Hold kæft nogle dejlige tricks, hvor får i dem fra smiley

Prøver med diesel imorgen og lader den stå i 1 dag smiley

• #23   13. sep 2012 Farhan, er det ik dig der hedder Patrick?

Jeg ville klart anbefale Lindemann - En Oil system cleaner i olien, lade den køre med den rens i. Derefter ville jeg bruge en Grøn M med den friske olie og give den en instant power, en indsugnings rens (lissom bell add osv.) men ud over det har den os den egnskab at den tætner den øverste stempel ring. De 2 andre produkter sørge for at rense og blødgøre og tætne de nederste.

Det er vejen frem!

• #24   13. sep 2012 Google acetone og diesel

• #25   14. sep 2012 Jon jo det er det smiley

Det hjælp ikke noget, så endte med at købe stempel ringe og plejelejer... smiley

• #26   16. sep 2012 haha nåååe du ku huske det... smiley Langtid siden må man nok sige...
    Nå det lyder da ret kedeligt og dyrt..

• #27   16. sep 2012 Hehehe husker navnet smiley

Ja det var en lorte omgang. men så er motoren fandeme renoveret smiley

Kommentér på:
Tilsodet/tilkokset Stempelringe (Olie)

Annonce