16.071 visninger
|
Oprettet:
Tilsodet/tilkokset Stempelringe (Olie) {{forumTopicSubject}}
Hvad kan man gøre ved tilsodet olie ringe? Er der en "vidunder middel" man kan fikse det med?
F.eks noget ala Lindemann, eller er det den sure vej og skifte stempel ringene?
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.186
for hvis du har så skift dem da under alle omstændigheder..
jul 2003
Følger: 93 Følgere: 96 Biler: 4 Emner: 100 Svar: 434
Har skiftet alt andet 2 gange nu hehe...
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 89 Svar: 563
aug 2006
Følger: 137 Følgere: 134 Biler: 2 Emner: 273 Svar: 652
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 24 Emner: 287 Svar: 1.387
køb en spray som du sprøjter direkte ind i indsugningen efter luftmasse måleren hvis den har sådan en... og så addetiv i tanken så er din motor som ny tro mig bruger det på alle mine biler...
bare spørg mekanikeren det er bare noget der virker
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 89 Svar: 563
efter lavet ny udstødning system meget meget mere motor dele servixe dele alt er skiftet og renset efter det kørte jeg 10 11 på litteren.. mmeeennn efter det har jeg blande i tanken ik så køre jeg mellem 13 og 16 på litteren ...:)
http://www.landberg.dk/shop/smog-doctor-2183c1.html
det sys jeg er for overdrevet vildt . for min seat her skulle kn køre 12,5 fra helt ny haaah jeg har fået en gammel cupra fa 97 self renovere dele og bla bla men den er fra 97 kørt 250 000 .. den har jeg fåe til og køre lidt længeree på litteren en forbrikkens ny seat ibiza fra 97 cupra.. så det effektiv og virke men ville lige lave dit problem først ..
Har du også bemærket, at brændstoffet er blevet dyr? Vi ønsker alle at spare på brændstofudgifterne og her er der en helt ny mulighed for at gøre det. Vi importerer XS Nano additiv fra Kina og det har følgende egenskaber:
- Forbedrer brændstoføkonomien med op til 28 %.
- Forbedrer motorens effekt.
- Reducerer skadelige udstødningsgasser.
- Holder motoren ren.
- Holder brændstofsystemet rent.
- Forlænger motorens levetid.
Dette er jo fine ord og det lyder næsten for godt til at være sandt, så vi lod 25 kunder teste produktet for os. Disse tests er endnu ikke tilendebragt, men indtil videre har ALLE testere meldt om forbedret økonomi.
Et par tilbagemeldinger vi har fået:
--------------------------------------------------------------------------------
Brian kører i en VW Golf IV 1.9TDi og han skriver:
"Hej Thomas,
Ja jeg synes at, det er rigtig flot. Med de brændstofpriser der er, sparer man jo en del kroner pr. liter. Inden NANO-additivet kørte jeg imellem 12,61 km/l – 13,45 km/l, da jeg ikke kører ”helt” efter reglerne. Efter NANO-additivet & skiftning af brændstoffilteret har jeg ud af 2.886 km. kørt imellem 17,30 km/l – 17,45 km/l hvor jeg har prøvet, at bruge samme køremetoder(når vejret har tilladt det), som inden for at opnå det mest korrekte resultat som muligt.
Men den tankfuld som jeg kører med nu, ser efter tankmåleren ud til at være endnu mere lovende (måske pga. lufttemperaturen), men kan selvfølgelig først blive helt sikker, når jeg tanker næste gang."
--------------------------------------------------------------------------------
Michael kører i en VW Crafter 2.5TDi og han skriver:
"Det er vildt som det hjælper. Jeg kan få den til at køre 10km/l hvor den kørte 8.5km/l før. Og jeg kører stærkere nu end da jeg kørte 8.5km/l.
--------------------------------------------------------------------------------
Shuaib kører i en VW Passat 2.0TDi 170hk og skriver:
"hej thomas så er første tank kørt i gennem og den har kørt 992km og brugt 66l præcis det svarer til 16km/l og skal lige siges vi kører meget by kørsel og der har været ekstremt koldt, det er mere end vi plejer før additivet, er i gang med tank 2 nu
noget andet er at bilen starter meget bedre om morgenen nu efter vi begyndte på additivet, glæder mig til der er lidt højere temperatur uden for og vi kører længere ture så tror jeg den kan komme op over 20 i snit"
--------------------------------------------------------------------------------
Lars kører i en Peugeot 406HDi og skriver:
"Hej Thomas har nu kørt en tankfuld diesel mere igennem med nano diesel additiv nu er jeg oppe på 18.4 km/l mod før 18,1km/l og 16,8km/l så det bliver hele tiden lidt bedre og jeg har skiftet brændstoffilter spændende at se hvor meget højere jeg kan komme op har lige fyldt bilen op og kører nu på fjerde tankfuld men nano additiv Hilsen lars"
--------------------------------------------------------------------------------
Generelt ser vi forbedringer på 10-12 % når man kører med additiv. Dertil kommer de andre egenskaber såsom renere motor og højere effekt. Nano additiv er ekstremt koncentreret og en flaske med 50ml indeholder nok additiv til 500 liter brændstof. Så hvis man køber en flaske med 50ml er der ca. til ti optankninger.
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 24 Emner: 287 Svar: 1.387
køb en spray som du sprøjter direkte ind i indsugningen efter luftmasse måleren hvis den har sådan en... og så addetiv i tanken så er din motor som ny tro mig bruger det på alle mine biler...
bare spørg mekanikeren det er bare noget der virker
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 89 Svar: 563
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 24 Emner: 287 Svar: 1.387
og det her i tanken det er det mekanikerne bruger
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 89 Svar: 563
http://www.landberg.dk/shop/smog-doctor-2183c1.html
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 89 Svar: 563
jul 2003
Følger: 93 Følgere: 96 Biler: 4 Emner: 100 Svar: 434
okt 2008
Følger: 14 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 89 Svar: 563
prøvet 100mekaniker før jeg selv lavet det og læst mig tilvtingene på google og tyske engelske hjemme sider to mig 4 dage og læse mig til det . med mine fejl og nu køre den som en miss og alt el virker osv det helt fantastisk heeh
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 3.125
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 24 Emner: 287 Svar: 1.387
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.943
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.112
Hvis du vælger smogdoctor løsningen så skal du stadigvæk huske at smed en i tanken og en i olien. Og så skal olien skiftes lige efter alligevel. Jeg har med god gevinst brugt smogdoctor på biler som efterfølgende har fået mere effekt og højere kompression. Men lad motoren arbejde lidt med smogdocter i olien. Kør en tur på 5-10 min
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.943
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.112
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.943
jul 2003
Følger: 93 Følgere: 96 Biler: 4 Emner: 100 Svar: 434
Prøver med diesel imorgen og lader den stå i 1 dag
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 66 Svar: 353
Jeg ville klart anbefale Lindemann - En Oil system cleaner i olien, lade den køre med den rens i. Derefter ville jeg bruge en Grøn M med den friske olie og give den en instant power, en indsugnings rens (lissom bell add osv.) men ud over det har den os den egnskab at den tætner den øverste stempel ring. De 2 andre produkter sørge for at rense og blødgøre og tætne de nederste.
Det er vejen frem!
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
jul 2003
Følger: 93 Følgere: 96 Biler: 4 Emner: 100 Svar: 434
Det hjælp ikke noget, så endte med at købe stempel ringe og plejelejer...
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 66 Svar: 353
Nå det lyder da ret kedeligt og dyrt..
jul 2003
Følger: 93 Følgere: 96 Biler: 4 Emner: 100 Svar: 434
Ja det var en lorte omgang. men så er motoren fandeme renoveret
Tilsodet/tilkokset Stempelringe (Olie)