{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

celica gen 1-2 og 3 {{forumTopicSubject}}

hej folkens ville høre om der er nogen der ved lidt om celica gt four modellerne. har købt en t16 med 3sgte vil høre om der er nogen der ved hvad forskellen er på de 3 motore, ud over ja jeg ved de har 180 hk 205 og 245 ca. det jeg leder efter er. er gen3 en stærkere blok ind gen 1 og er der andre knaster i gen 3. vil gen 3 motor passe på min gen1 gearkasse. og har en gen3 motor OG gearkasse ikke 6 fremad gåenden gear. og vil den gen 3 gearkasse passe i min t16 så jeg kan bruge bagtøj og kadang samt trækaksler fra min t16
puuuuha håber i forskod lidt af mit vrøvl smiley
MVH Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  celica gen 1-2 og 3
  • #1   6. sep 2012 Ved at gearkassen skifter på gen2. Den bliver noget stærkere, det samme med bagtøjet. Ved ikke om akslerne passer lige over.
    Turboen er også opgraderet på gen3.. Men en 3'er skulle passe lige ned i hullet på en 1'er, da blokken fysisk er identisk.

• #2   6. sep 2012 okay mente os den skiftede lige der, så hvis jeg vil ha en gen3 i min celica så skal jeg nok regne med at skulle skifte gearkasse og bagtøj ud med en gen 3 samt ledningsnet nedern. ved du så om stempler og plejlstænger er de samme for har funder wisco stempler og eagle stænger men der står kun til gen 2 og 3. er gen 1 ikke samme stænger og stempler 3sgte ??? Mvh Anders

• #3   6. sep 2012 Det vil nok være det bedste, så er man da sikker på det holder smiley

• #4   13. okt 2012 Hey. Du skal bruge dit standart ledningsnet det skulle være det bedste smiley du kan evt. Tjekke Steffen g ud ( han kan sikkert hjælpe dig meget )

Kommentér på:
celica gen 1-2 og 3

Annonce