{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.925 visninger | Oprettet:

Golf 4 vil ikke starte. {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har en dejlig golf 4 1.8 20V T. som altid starter og køre skide godt.. Da jeg arbejder som skibsassistent(sømand) og har en tørn der køre 1 måned hjemme, 1 måned ude. siger det sig selv at bilen køre meget det ene måned hvor jeg hjemme og står mere eller mindre stille det andet måned hvor jeg er ude. jeg har derfor en aftale med min fatter om at han lige køre en tur i den en gang i mellem for at motionere den lidt osv.

I går ringede jeg så til ham for at høre om han havde kørt i den( jeg er på havet nu) og han fortalte den ikke ville starte... ca. 2,5 uger siden den sidst har kørt. han havde så fået den startet med start kabler af nabo'en og så kørt en tur i den på ca. 6 kilometer, kørt hjem igen og smidt den i indkørselende. næste dag ville den igen ikke starte !?!?

så... skal jeg have et nyt batteri ? er det noget startspærre? er det noget bundstykke?

jeg håber i kan hjælpe mig! til jeg der muligvis skriver jeg skal kigge forum igennem kan jeg fortælle at der er tæt på ingen internet forbindelse her ude så det ville tage flere dage for at kigge alt igennem... (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 vil ikke starte.
Kommentér på:
Golf 4 vil ikke starte.

Annonce