{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.527 visninger | Oprettet:

Kodning med vagcom {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg hr købt sådan et uorg. kabel til udlæsning af fejlkoder osv. jeg har VCDS, den fulde version.
kan sagtens bruge fejludlæsning osv.
men nu jeg jo lidt nysgerrig.
der er o mulighed for at kode både her og der..
men er der nogle der kan forklare mig hvordan og hvad jeg kan kode? er der nogle steder jeg kan læse mig frem til det?

det er primært VW andre mærker har jeg kun brug for at fejludlæse på

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kodning med vagcom
  • #1   10. sep 2012 Man kan kode MANGE ting.. så det er svært og sige hvad du kan kode? kommer an på bil, model, årgang osv osv osv ..

• #2   10. sep 2012 Der er kun og gå ind under hver styrenhed og trykke på Kodning og se hvad du kan leje med, for der er RIGTIG mange ting man kan ændre..bare husk og skriv den original kodning ned, så du altid kan få den tilbage til standart

• #3   10. sep 2012 kan man stillle ting som turbotryk osv?
    er der nogle steder jeg kan se hvilke datablokke der hrer til hvad?

• #4   10. sep 2012 casper m
    problemet er at jeg ikke har en VW smiley

men jeg må stjæle min kammerats 1,9 golf iv og lege med .D

• #5   10. sep 2012 Nej, man ikke ændre motorstyringen.. og hvis du endelig kunne .. ville det nok være MEGET farligt !!!! især for nogen som bare vil skrue op uden og have en KÆFT forstand på det.. og bum.. ingen motor..

Du kan ikke ændre meget på en G4 .. ret kedelig og kode på .. men du skal ind under 10 tilpasning og 7 kodning. der kan man ændre lidt ..

men husk, DU kan også fucke ting op ! især når det står på engelsk og ikke er org.

• #6   10. sep 2012 Lige med dieselen ved jeg nok, hvad jeg har med at gøre, men jeg ka n godt følge dig..

ja kan godt se at en g4 ikke har mange muligheder.. men som start er det vel godt nok..

i vejledningen til vcds referer de hele tiden til en repair manual, hvor finde man sådan en ? hvor alt det med kodning er beskrevet?
    kan man lave noget som er u opretteligt?

har været lidt inde i det, og den bipper af mig, men det vist meget normalt

• #7   10. sep 2012 Men en hver idiot kan købe det kabel ! smiley . det er ikke "bare" og skrue op i ladetrykket..

Som start er det godt nok, men hvis du kommer op i en nyere bil, så kan man lave langkodning.. også bliver det først sjovt og taste ! smiley .

Hvis den bipper kan du ikke få lov smiley

• #8   10. sep 2012 Michael R. Præcis, det eneste der er værd og lege med er da nye modeller der har lang kodeprogram.

Men ellers tjek: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Main_Page

• #9   23. jul 2013 HEJ

En som kan hjælpe med hvad man skal kode hvis man gerne vil have kodet så ens alm lys ikke er tændt som kørerlys, hr st ledkører lys på, og på lyskontakten har jeg en position de hedder AUTO. Så de skal først tænde når det bliver mørkt (Automatisk)

Har en VW Passat staioncar fra 2008

TAK

Kommentér på:
Kodning med vagcom

Annonce