{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.382 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 trækker til højre {{forumTopicSubject}}

Hej bg jeg fik for noget tid siden sænket min bil, med 50mm Sænknings fjedre. I samme ombæring, fik jeg 4 nye lidt bredere dæk på. Det virkede bare, bilen kørte fantastisk. Så besluttede jeg mig, for at få de gamle dæk på foran igen, da bilen kom ud, og kører igen, trækkede den til højre, og havde dårlig selvopretning efter højresving. Nu har jeg tjekket bærekugler, styrkugler, fået de 4 gamle dæk på, sporet den og skiftet højre topleje, da jeg fik at vide, at det måske var det når selvopretningen var dårlig, desuden så det også slidt ud, da jeg sænkede den. Men den er stadig dårlig! Kan fint kører ligeud med rettet i ligeudstilling, men når jeg slipper rettet, trækker rattet og bilen til højre, og der er stadig dårlig selvopretning ved højresving. Kan det være det venstre topleje ? Eller kan det nye jeg har skiftet være defekt ? Kunne nemlig kun få et Triscan hos Nymann, og det jo ikke ligefrem kvalitet ? Håber i kan hjælpe på forhånd tak. Det skal forresten lige siges at jeg kun har haft et dunlop til at spore med


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206 trækker til højre
Kommentér på:
Peugeot 206 trækker til højre

Annonce