{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.366 visninger | Oprettet:

metallisk knirkelyde under kørsel. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg er den glade ejer af en volvo S60 fra 02. der har gået lige under 243k.

Når jeg kører over den mindste ujævnhed i vejen så knirker det meget gennemtrængende/metallisk fra primært venstre for men den er også så småt begyndt på det i højre side. og det skal lige siges at det ikke har noget og gøre med når bilen drejer..

håber der en venlig sjæl der kan hjælpe.

og ja jeg har søgt, men ikke fundet noget jeg syntes jeg kunne bruge.

mvh Rune

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  metallisk knirkelyde under kørsel.
  • #1   23. sep 2012 Har tit oplevet bærekugler og stabilisatorstænger være dårlige på dem, så som udgangspunkt vil jeg sige det er det... Men det kan sagtens være noget andet der ligger til grund for støjen smiley

• #2   23. sep 2012 okai, jeg har nye stabilisatorstænger liggende så de må hellere komme på i en ruf så! det skal så lige sige at den højre bag blev skiftet for en del mdr siden og den sagde nogle dybe ''klonk'' lyde. men jeg må ha den skiftet.

men jeg tænker selv om det kan være nogle bøsninger?

• #3   23. sep 2012 Ja det jo svært at sige når ikke jeg har hørt lyden.. Men få den hævet fra jorden og træk lidt i hjulet og mærk om der er slup i, kontroller bøsningerne som du selv er ude i.
    Det ville jeg gøre smiley

• #4   23. sep 2012 Sjovt.. Jeg har faktisk meget det samme med min Volvo S40 fra 1998 !
    MEN jeg har så dog intet slup i mine hjul, men der kommer den der KLONK lyd, og knirke lyde..

• #5   23. sep 2012 Mit bud ville være

bære arm
    stabi arm

kunne godt lyde til det er noget lign det.

• #6   23. sep 2012 Ja der er ikke andet for end jeg må ha den op og flå lidt i den smiley

Casper j.
    klonk lydene er jeg næsten sikker på det er dine stabilisatorestænger, de kommer oftes når du kører over mere markante bump som fartbump mv?

• #7   24. sep 2012 Jo de kommer oftest der, og også bare ved et lidt langt sving siger den det smiley
    Men det er ikke altid ved hvert bump, og lyden kommer primært bagfra smiley

Kommentér på:
metallisk knirkelyde under kørsel.

Annonce